![]() |
|
||||
|
||||
![]() Voor diegene die de Wuppies niet kan uitstaan:
Er is nu een spel om Wuppies te schieten ![]() http://www.geenstijl.nl/paginas/wuppiekill/ Mijn score was niet hoog, ik denk dat ik stiekem van Wuppies hou ![]() Greetz Ron
|
||||
|
||||
![]() Khad iets van 24 ofzo..
|
||||
|
||||
![]() 2e keer 52..
M'n ma kwam net al kijken wat ik aan het doen was, de combinatie van die muziek en schieten ![]()
|
||||
|
||||
![]() Whahahahaha,bruut,zal wel zijn dat ze bij appie hein geen wuppies meer hadden
![]() |
|
||||
|
||||
![]() mijn score: 79
|
|
||||
|
||||
![]() 105
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Jammer joh, als ik zo in de High scores kijk is er nog nooit hoger als 100 gehaald, volgens mij kan dat ook niet.
|
||||
|
||||
![]() Het werd eens tijd! Dood aan wuppies
![]() Had 49 ![]() |
|
||||
|
||||
![]() pfff, weer zo`n klere spel waar je niet mee kunt ophouden als je bezig bent
![]() wel een score uiteindelijk van maar liefst: 82 maar vraag me niet hoe, kan voorlopig geen wuppie meer zien of horen |
|
||||
|
||||
![]() De laatste keer had ik er 66.
Echt een k*t spel,kan nie stoppen..........moet doorgaan.............moet eind berijken.............wel eind? ![]()