|
||||
|
||||
Blauwe M3 borstel,plamuur verwijderen
all righties,
Ik probeer het es in een nieuw topic Men had mij verteld dat ik een 'blauwe M3 borstel' nodig had om een dichtgeplamuurde sierlijst terug te krijgen, maar ik heb deze niet gevonden,echter heb ik wel deze gevonden: Heb wel dit meegenomen, borstel om staal te onderhouden, volgens de verkoper zou dat plamuur moeten kunnen verwijderen zonder het metaal te beschadigen, maar wil hier wel de VF zegen over hebben voor ik dat ding gebruik (anders kan ik het nog inruilen ook ) Is dit wat ik nodig heb? of terug naar de winkel brengen en verder zoeken? thx! |
|
||||
|
||||
Dit werk wel,ik denk dat je een 3M borstel bedoeld.
Deze borstel is ook te gebruiken voor wat jij wilt,succes!! |
|
||||
|
||||
diamant borstel van 3M bedoelen ze denk ik. Die is namelijk ook blauw zoals vele borstels van 3M.
|
||||
|
||||
all right,dan haal ik hem eff uit de verpakking en probeer ik het eff!
en idd, ik bedoelde de 3M Last edited by DeNB3rt : 25-06-2006 at 19:39. |
|
||||
|
||||
Zet wel een stofkapje op,plamuur stof is niet echt gezond voor je.
|
|
||||
|
||||
Op stage ook met de Scotch-Brite borstels van 3M (blauw en paars) een gehele auto ontdaan van plamuur. Werkt perfect, en het beschadigd het metaal niet.
En idd, doe een stofkapje op! |
|
||||
|
||||
Scotch-brite is idd ook erg mooi spul, ideaal om velgen mee te schuren.
|
||||
|
||||
Quote:
thx voor de tip, maare, heb ik nu ongeveer hetzelde product vast om plamuur te verwijderen? want die Scotch-Brite van 3M ziet er totaal anders uit,kwestie van mijn 9€ niet weg te gooien |