|
||||
|
||||
deurbak speakers golf 2
Ik heb sinds vandaag deurbakken met vw speaker voor de golf 2.
Nu is mijn vraag. Er zit op de speakers een meerstekkerige aansluiting. Met getallen van 1 tot 10. Hoort hier een speciale stekker op? Heeft iemand toevallig deze stekkers liggen 2x? Of wie weet hoe het anders te laten werken? Zie foto's onderdeelnr 191 035 403 B Wie kan me helpen?
Last edited by Djinn_4fun : 15-06-2006 at 21:29. |
|
||||
|
||||
Dit zijn zo te zien aktieve luidsprekers, dwz met een versterker ingebouwd. Je zult dus even een schema van een Golf 2 met aktief luidsprekersysteem moeten zoeken.
|
||||
|
||||
Er staat op het roostertje aan de voorzijde van de deurbak idd VW ACTIV
|
||||
|
||||
Iemand linkje naar een site hiervan?
Ik heb zelf een plus en een min naar de deurbakken geleid. Dit zal zeker niet genoeg zijn?
|
||||
|
||||
heeft iemand toevallig een schema hiervan liggen?
|
||||
|
||||
ik heb wel aktiv in me wagen. heb wel een blaadje waar het een en ander opstaan , dat kan ik als ik thuis ben wel even scannen voor je. voor dit systeem heb je ook de originele blaupunkt radio nodig en volgens mij ook een blackbox die ervoor zorgt dat je volume reageerd op je toerental.
wanneer je een andere radio dan de blaupunkt gebruikt heb je een verloop stekker nodig in combinatie met een scheidingsfilter. om het verhaal even samen te vatten... succes en weet waar je aan begint... |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb het nu gewoon via + en - aangesloten maar ik wil in ieder geval de versterker in de speaker wel kunnen gebruiken. Maar als je dat blaadje in kan scannen.. graag Jij heb het complete ACTIV systeem in je golf zitten? Dat wil ik wel eens beluisteren
|
||||
|
||||
Quote:
haha, ik ook! in het begin deed ie 't prima maar hij doet t nu al drie maanden niet goed meer. is waarschijnlijk die verloopdraad met die scheidingsfilters ertussen. ik moet daar nog even een testdraad voor maken en testen. als die filter het is ff een nieuwe bij VW bestellen. ik zal je wel een seintje geven als tie het weer doet. |
|
||||
|
||||
Quote:
Haha okee ik hoor het wel van je