|
||||
|
||||
Original Golf 1 treffen te Wolfsburg
Aan alle bezitters en fans van de Golf 1 en zijn directe afstammelingen (Golf 1 Cabrio, Caddy 1, Jetta 1, Scirocco 1):
over precies een maand, van vrijdag 14 juli t/m zondag 16 juli wordt in het Allerpark te Wolfsburg voor de zevende keer inmiddels alweer, het "Original Golf 1 treffen" gehouden, georganiseerd door de "Original Golf 1 IG". Zelden zijn er zoveel originele (maar ook wel getunede) "Einser" (van standaardmodel t/m GTI en alles wat daar tussenin is) te zien als daar, en het kunnen er alleen maar meer worden als bezoekers van het Volksforum die ook in het bezit zijn van een Golf 1 (of een van die afstammelingen), met hun auto daarheen gaan..........zonder kan natuurlijk ook, kortom iedereen die de Golf 1(en afstammelingen) een warm hart toedraagt is daar welkom! Wil men particulier daar iets kopen of verkopen (er is daar een z.g. "Teilemarkt"), b.v. een Golf 1 frontgrill, stoelen, hoedeplank of whatever tot een complete Golf 1 toe, kan daar ook, aan verkoop door partiticulieren worden daar overigens geen kosten aan verbonden. Ook worden er nog andere dingen gehouden zoals b.v. een rondrit met de auto´s door Wolfsburg en omgeving, prijsuitreikingen zijn er voor b.v. de mooiste chroombumper Golf, mooiste GTI, mooiste Cabrio enz. enz. enz., er is genoeg te doen! Voor te overnachten wordt de mogelijkheid geboden om een tentje op te bouwen op het terrein van het Allerpark, maar men kan natuurlijk ook een kamer boeken in een pension/hotel in Wolfsburg of omgeving. Voor meer info: http://www.golf1-ig.de/ig/meeting/index.php |
|
||||
|
||||
hey dat is wel vet! maar eens kijken of ik daar ook niet heen kan met de jetta!
|
|
||||
|
||||
Dikke kans dat wij er dit jaar bij gaan zijn
Verheug me er nu al op! |
|
||||
|
||||
misschien dat ik daar ookwel heen rijd met de jetta.
|
|
||||
|
||||
Nog een dikke week...
Wij gaan maar 1 dag heen, maar welke zijn we nog niet echt over uit... |
|
||||
|
||||
ja, volgend weekend, vanaf vrijdag, is het zover. Ik ga twee dagen, zaterdag en zondag, vrijdag moet ik nog werken.
|
|
|||
|
|||
wordt lekker weer, ik gaat vrijdag al, met de cabrio.
Lekker relaxt weekendje. ben benieuwd. Gaan dr trouwens nog meer mensen daaro camperen?????? Groetjes, Coen |