|
||||
|
||||
scheurtjes in de hoeken van de raamlijsten(net Nieuw)
hey kerels,
had laatst nieuwe chromenraamlijsten in de zijruiten, achter en voorruit gemonteerd van golf1onderdelen. vorige week zag ik dat de lijsten in de hoeken rimpelig waren geworden, waarschijnlijk omdat de hoek te scherp is. hebben jullie hier ervaring mee, zal vanavond ff foto's plaatsen. van dichtbij is het niet echt een gezicht.
"I Only Support Gay Marriage If Both Chicks are Hot" Last edited by levis : 15-06-2006 at 19:31. |
|
||||
|
||||
niemand, hoekjes zijn dus hele kleine scheurtjes ingekomen.
|
||||
|
||||
je bedoelt dus van dat nep chroom plastic lijsten voor in de rubbers??
en bij een scherpe hoek zijn ze btje vreemd geworden? zoja dan is misschien de verf er een beetje af aan de binnenkant, bij mijn audi de oude lijsten is dat ok t geval maar is meer door ouderdom..
|
||||
|
||||
zoals jij het uitlegt klopt het, ik heb deze lijsten er nu 4 weken in zitten en na 2 weken zitten er al scheurtjes in de hoeken.
lijkt me toch nie dat dat goed is?
|
||||
|
||||
zou indd niet de bedoeling moeten zijn
ik moet ze ook nog vernieuwen is dat gewoon een universele maat/model?
|
||||
|
||||
voor alle ramen is het hetzelfde.
|
||||
|
||||
ik had even gebeld en het was niet normaal. ff kijken wat ze eraan gaan doen, dus ben benieuwd
|
||||
|
||||
wat wel wil helpen is om ze voordat je ze in het rubberen "gootje " legt te verwarmen met een fohn of verfbrander(niet te lang!) dan wordt het spul soepeler en laat het zich beter vormen, na afkoelen neemt het een vaste vorm aan en zit de strip nagenoeg spanningsvrij op zijn plek. gevolg: minder kans op scheurtjes.
Toch neem ik aan dat je het geheel kunt ruilen, want normaal lijkt het me zeker niet! succes!
|
||||
|
||||
dat had idd gekunt, om het eerst te verwarmen. maar geef dat dan aan bij verkoop. hij had het nog niet eerder gehoord en zal er achter aan gaan.
we zien wel.
|
||||
|
||||
net gebeld en kreeg het niet vergoed, beetje jammer, 50 euro uitgeven en dan zon eindresultaat. hij had het dus nog nooit eerder meegemaakt, waarom wel bij mij. zijn er meer die deze klacht ook hebben of ben ik echt de enige?
|
||||
|
||||
Ik zal ook eens kijken want ik heb ze ook net nieuw besteld.
|