|
|||
|
|||
M'n Zomerprojectje Kever '69 goes pré67
Helloow,
'k ben hier al een paar maandjes mee bezig en nu het goede weer eraan komt kan ik gaan beginnen met 'm te rollen The Beginning: Ergens in Kapellebrug stond dit wrak te wachten op een nieuwe eigenaar Momenteel staat ie nu zo: En ben ik bezig om van 3 1200-blokjes 1 goede te maken Binnenkort zal ik wel een beetje vooruitgang posten... Greetyzzzz |
|
||||
|
||||
Nog heftige aanpassingen op het programma staan?
|
|||
|
|||
Hmm, echt heftig niet nee,
- tankklepje dichtlassen - verlaagde en versmalde vooras - achteraan 1 of 2 tandjes laten zakken - rollen, en rijden |
|
||||
|
||||
Quote:
Is nix mis mee, lekker cruizen!
|
||||
|
||||
is meer dan genoeg, benieuwd naar het resultaat!
|
|
|||
|
|||
Thanx
|
|
|||
|
|||
En effie een update, want we hebben de laatste maand
niet bepaald stilgezeten Greetyzzz Last edited by Hellraiser : 21-08-2006 at 07:47. |
|
||||
|
||||
Goed bezig!
|
||||
|
||||
Ik zie op de laatste foto's nog wel wat deukjes en onregelmatigheden zitten, ga je die nog strakmaken? Voor de rest ben je inderdaad lekker bezig!
|
|||
|
|||
Nee, de deukjes en scheuren in het oude plamuur blijven,
geeft wel een aparte look vind ik, ik gebruik trouwens ook alleen maar onderdelen die er echt gebruikt uitzien |
|
||||
|
||||
Eerste foto is mooi, lekker met een fles Vedett (erg lekker biertje trouwens)!
|
||||
|
||||
Wat is nou eigenlijk het nut van een versmalde vooras?? Is dat puur voor de look, of heeft het nog een andere functie?
|
|||
|
|||
Quote:
kun je lager mee gaan, vééééél lager komt binnen een paar weekjes een verlaagde/versmalde vooras onder en spindles |
|
||||
|
||||
Oke, en wat kost zoiets? Of is dat puur eigen bouw?
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Quote:
Kennissen hier in Belgie verlassen een standaard vooras voor +- 175€, weet niet of je ze hier reeds versmald kan kopen? |
|
|||
|
|||
Quote:
Thanx! maar zo deftig als de jouwe zal ie wel nooit worden, 't is men 2e kever en doe dit eigenlijk meer voor de fun |