|
||||
|
||||
Golf 2 GTI met werk
golf 2 gti 8v
bouwjaar 04/1988 motor: 1.8 8v pb blok met 112 pk 181.000 km erop opties: schuifdak; brede bumpers; startonderbreking; digifish kleur is oakgreen schuifdak is nog prefect inorde auto heeft werk vooral karrosserie wagen staat vol krasjes en blutsen achterste pot ontbreekt maar wagen rijd prima en nog heel vinneg wagen heeft wss nog zijn 1 ste lak ook :lol: zie foto's PRIJS: 800€
|
||||
|
||||
up
je kan ook op deze site bieden http://www.kapaza.be/detail/2685174/ je kan bieden tot vrijdag als er dan niemand meer bied dan 500€ is hem weg voor 500€ aan die persoon is geen geld voor een gti vind k persoonlijk
|
||||
|
||||
Als ik even zo naar die auto kijk, is dat een originele GTI?
(is trouwens Digifiz)
|
||||
|
||||
golf CL
|
||||
|
||||
de auto is zeker een org gti
golf cl is er eens opgezet net als de dikke bumpers enzo die trouwens in Top staat zijn zoals velle er op vr6 biturbo's ofzo diesel achterop zetten maar over een uur is het afgelopen en mag de hoogste bieder hem hebben zo ben k er vanaf 500€ voor een gti die nog mooi draaid is geen geld al is het een donorwagen dus dit weekend is hem weg en als je hem wilt moet je maar bieden voor 24 uur deze avond
|
||||
|
||||
hem is nog te koop
koper laat niets van zich horen (funbieder) dus voor 500€ is hem de uwe meer mag ook is toch geen geld he?
|
||||
|
||||
voor een sloop golf of donor golf, bied ik niet meer dan 100 euro, dus mijn bod weet je nu, mocht je m niet kwijtraken dan hou ik me aanbevolen
|
||||
|
||||
ik wil er wel 250 euro voor bieden
|
||||
|
||||
Quote:
ha ja zeker stukken zijn al veel meer waard alleen al dakhemel achteras bv dus eind dit maand niet verkocht vliegt hij uiteen en word er znadkros meegedaan en dan de slijpmolen erin zonde maja als k niet vanaf geraak voor 500€ al voor een gti
|
|||
|
|||
k wil de digfiz en je bestuurders deur wel voor 100 euro kopen (als het geen roest is daar onder die strip die mist )