|
||||
|
||||
Caddy 1 4 weken project by Carbreaker de Autosloper !!!
Nou ik zal het hier op volksforum maar even bij gaan houden !
Afgelopen zondag vertelde Jarno mij dat hij een Caddy 1 had gekocht !! En dat hij hem i 4 weken gaat klaar stomen !! Nou hou ik hier de foto's wel een beetje up to date 91 er caddy Super basis golf 1 gti motor zit er al in dus een kwestie van glad trekken effe verlagen spuiten BBSen dr onder rekken dr op caddy gaat goed hij is nu erg laag schobreker afgedraaid in gekort 5 cm paar ringen van het 6 cm set je af geflex helemaal strak en vertrouwd Op naar de volgende update ! Zal wel ff duren want Jarno zit nu in Barcelona
|
||||
|
||||
altijd leuk..
|
||||
|
||||
pfff.... heeft hij wat te doen!!!
|
|
||||
|
||||
wens m maar veel succes
|
|
||||
|
||||
Super! hij blijft toch hopelijk wel wit he!!!
|
|
||||
|
||||
o okee ik heb nog meer foto's jappie.... zal ze vanavond ff posten..
en volgens mij zijn dit de plannen... lager dan laag.( doormiddel van soort airride) Bbssen helemaal glad bier tap achterin de bak met zitjes en grondlak grijs.. De gaten van de spiegels en de sierstrippen zijn dichtgelast, op 1 van de laatste foto's is het klapraampje te zien die er in komen. Spiegels worden verzet naar de bovenkant van de deur. Traanplaat is verwijderd uit de bak en de voorkant is verlaagd. Tot zover de update
|
||||
|
||||
hahaha mooi man,ik ben benieuwd
veel suc6 |
|
|||
|
|||
Gaat de Audi V8 er ook meteen in?
|
||||
|
||||
lager dan laag, ??? je loopt uiteindelijk vast met je aandrijfassen ,of gaat hij die uitzagen uit de chassis poot???
|
|
||||
|
||||
is wel aan jarno vertouwd..
|
||||
|
||||
Quote:
ja hij ging ruimte maken bij het chassis, ik heb dat ook laten doen bij mijn mk1 omdat ja daar zoiezo snel last van hebt. |
|
||||
|
||||
blijft lelijk dat traanplaat. verder ziet het er veel belovend uit!
|
|
||||
|
||||
Quote:
daarom is het er ook uit
|
||||
|
||||
Quote:
duss... |
|
||||
|
||||
ow.....
|
||||
|
||||
super! zal wel weer wat moois worden!
|
||||
|
||||
cool man...maar is ie al af ?????????
|
|
|||
|
|||
Hoever staat het ermee?
|
|
||||
|
||||
nog 13 dagen en dan is de maand om
|
|
||||
|
||||
precies ! hij staat nu bij de spuiter heb alleen nog geen neiuwe foto's gekregen van Jarno