#1
|
||||
|
||||
spanningsregelaar wordt heet, normaal?
ik ben met een 67 cabrio bezig en het G lampje begon af en toe te branden en de spanningsregelaar begon te tikken en werd warm.
ik alles door meten maar kon niks vreemds vinden! geen kortsluiting. alles werkt ook zoals het hoort! alleen begon af en toe het lampje te branden! vaak ging het lampje ook uit na een tik op de regelaar. ik spanningsregelaar vervangen door zo'n mooie platte bosch! lampje brand niet meer. alles lijkt te werken! juiste aantal voltage overal perfect maar nu word de regelaar naar een kwartier redelijk heet! is dit normaal?? ik heb nu de oude er maar weer tussen gezet anders help ik zo'n nieuwe regelaar naar de kl*te... bedankt...
__________________
www.weedeaters.nl |
#2
|
||||
|
||||
Een spanningsregelaar kan warm worden, maar echt heet is volgens mij niet normaal.
Is de massastrip van je accu schoon en maakt deze goed contact? Accupolen goed vast gedraaid?
__________________
VW T2b-2.0 VW Golf GTI mkI (1600 EG) VW Golf GTI mkII |
#3
|
||||
|
||||
kan het daar aan liggen?
misschien even de kabels van spanningregelaar naar accu even goed in orde maken!? accupolen goed schoon... kan weleens zijn dat de massa kabel op het chassis niet helemaal fris is...voor de rest van de kabels op accu zijn wel in orde dacht ik zo... geen corrosie! en een vrij nieuwe accu..
__________________
www.weedeaters.nl |