|
|||
|
|||
Nu we het toch over lak hebben..
Mijn Golfie Gti is voorzien van metallic lak, om precies te zijn Atlas Grau. Nu zit echter de blanke lak laag vol met kleine krasjes, dus het geheel ziet er niet echt fraai uit.
Hoe kan ik die blanke lak "herstellen" zonder dat er overgespoten moet worden ?? Iemand tips, trucs, adresjes enz, alles is welkom |
|
||||
|
||||
als eens echt een dag hard gepoetst?
|
|||
|
|||
Hard gepoetst...
Das een optie, maar bewaar die liever voor het laatst ......als niks meer werkt
|
|
||||
|
||||
das waar je mee begint. dingen als bijwerken of een nieuwe laag blank kan altijd nog..
dit kost wat zweet maar is verreweg het goedkoopste..... en LP7V is een goede kleur, met goed poetsen zie je er bijna niks op aan kleine krasjes. geloof me, ik heb er zelf 1 in die kleur, en m'n vorige was ook al Atlas.....
|
|||
|
|||
Daar hebben we wat aan..
Aha, kijk das mooi, iemand die de zelfde kleur heeft.
Ik denk dat ik de kids binnenkort maar eens ga leren auto poetsen :p Tuurlijk weet ik dat poetsen de goedkoopste manier is, maar soms hebben mensen wereld tips die veel beter werken, Niet geschoten is altijd mis |
|
||||
|
||||
Let op met het poetsen van blanke lak dat je de juiste poets gebruikt, niet zomaar commandant 3 of 4 ofzo, want dan gaat het dus helemaal fout. Waarschijnlijk is er wel aparte poets te verkrijgen om blanke lakken te refurbishen
|
|
|||
|
|||
Quote:
Staat genoteerd ! |
|
||||
|
||||
Poetsen is idd de beste optie. Als dat niet gaat, kun je met waterproof schuurpapier (P2000 ofzo) licht op de plekken schuren, en daarna nog een keer goed poetsen tot ie weer glimt, maar daarbij moet je wel uitkijken dat je niet door de lak heen gaat
|
|
||||
|
||||
Gewoon je lak laten polijsten. Doen ze ook na het spuiten van een auto.
|
||||
|
||||
Let op, blanke lak laten polijsten is een vak apart, het is niet net zoals vroegah als je uni kleurtje dof werd ff met commandant eroverheen en klaar
|
|
||||
|
||||
of je brengt hem naar een auto poets bedrijf......
|