|
|||
|
|||
2 recaro voorstoelen golf 2
hoi
ik zoek 2 recaro voorstoelen voor in mijn golf 2 vr6 ze moeten echt in perfecte staat zijn en helemaal compleet zijn. ik heb nou een edition interieur erin zitten maar ik wil toch recaro vorstoelen mgv roberto |
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
thanks
maar het gaat mij dus alleen om de voorstoelen aangezien de rest van interieur compleet is. maar er zitten nou edition stoelen in maar ik wil 2 mooie recaros maar in ieder geval bedankt voor de moeite |
|
|||
|
|||
up
|
|
|||
|
|||
niemand???
|
|
||||
|
||||
geduld...2 losse recaro stoelen kom je niet elke dag tegen..en al helemaal niet in perfecte staat.
|
|
||||
|
||||
Je kunt ook een compleet recaro interieur van een Edition met Recaros kopen en dan je voorstoelen wisselen, de zaak weer te koop zetten.....
2003 Touran trendline 1.6 16V FSI 7-persoons Zwartmetallic. G60.....the best blowjob i've ever had! Zu Risiken und Nebenwirkungen lesen Sie die Packungsbeilage und fragen Sie Ihren Artzt oder Apotheker. |
|
|||
|
|||
en we proberen het weer
|
|
||||
|
||||
Ik ben nog opzoek naar een edition interieur maar hoef geen voorstoelen erbij te hebben.
Dus: - panelen - achterbank Misschien valt er wat te regelen met eventuele aanbieders ? - Fabian
|
||||
|
||||
Quote:
Dat is de weg van de minste weerstand, is niet leuk
|
|||
|
|||
ik heb nog een set liggen
krijg je de voor stoelen er bij gratis |
|
|||
|
|||
Quote:
van een recaro interieur? |
|
|||
|
|||
Quote:
maar ik heb wel een 4-deurs |
|
|||
|
|||
dat is mooi want ik heb ook een 4-deurs
ja ik zal kijken of ik iets kan vinden maar hoeveel wou je uitgeven voor dat interieur? hij is overigens in hele goede staat alleen de voorstoelen zijn iets minder,maar ja die heb je toch niet nodig wel? ik hou het in mijn achterhoofd in ieder geval bedankt voor de reactie |
|
|||
|
|||
hier nog een compleet recaro interieur. Mag alleen compleet weg. Maar als die andere dan de panelen en alles overneemt is er misschien wat te regelen.
Gr Bjorn |