|
||||
|
||||
isolatietape spruitstuk (foto van resultaat)
hey, wie weet hoeveel meter ik ongeveer nodig heb om een spruitstuk te tapen met van die iso-tape? En wat is een leuk bedrijfje om zulks te kopen tegen een leuk prijsje?
Dick. Last edited by DJW : 30-04-2006 at 18:35. |
|
||||
|
||||
Voor een 1.3 spaghetti heb je een kleine 10 meter nodig. Ik denk dat dit wel te vergelijken is met de spruitstukken voor grotere blokken. (dit was bij een tape-breedte van 50mm)
Die 50mm breedte kan ik wel aanraden; dan hoef je niet zo vaak te wikkelen. |
|
||||
|
||||
okay, en ik heb gezien dat je er een soort van klemmen op moet plaatsen? Moet je die er apart bij kopen?
|
|
||||
|
||||
of rvs staaldraad er omheen wikkelen.
|
||||
|
||||
staaldraad kan? Heb je daar ervaring mee?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Biesheuvel of dutchpowertrading hebben dit wel liggen
|
||||
|
||||
dutchpowertrading is tot nu de goedkoopste met 72!!! euro voor een set van 15m 5 cm breed....pfff is nogal wat...iemand nog een goedkopere optie voor dit band?
|
|
||||
|
||||
Ik denk niet dat je het veel goedkoper zal gaan vinden, dat spul is normaal aardig aan de prijs en dutchpower rekend nette prijzen.
|
||||
|
||||
dan wordt het dpt.....thanks voor de info!
|
|
||||
|
||||
das ex BTW alex.....
|
|
||||
|
||||
ochja, das waar ook, solly
|
|
||||
|
||||
Quote:
werd mij verteld door speedcentre, tape natmaken er omheen draaien staaldraad er over heen vlechten zodat ie het natte tape vast trekt en als ie droog is nog ff met de fohn erover en daarna inspuiten met hittebestendige verf zodat het 1 grote vast stuk word.
|
|||
|
|||
Bij biesheuvel kost zon rol, maar € 58 incl btw
Groet, Antoine |
|
||||
|
||||
loont de moeite, net biesheuvel gebeld en das idd de goedkoopste! Morgen in huis....
Quote:
is dat de beste manier om het te monteren? |
|
||||
|
||||
zal vast wel een instructie boekje bijzitten.
|
||||
|
||||
er zit dus geen boekje of whatsoever bij geleverd.....wat is de beste manier om dit band te monteren?
Dick. |
|
||||
|
||||
Meten:
Meet elke pijp van poort tot collector. Tel voor elke bocht 20cm materiaal extra. Snijden: elk stuk goed nameten VOOR het afsnijden! Bevestiging: 2 bevestigings-straps per pijp, voorlopig op lengte snijden Voorbereiding: materiaal natmaken (het hoeft niet te ZWEMMEN!) Montage: bevestig de bovenzijde met de voorgesneden klem, daarna de pijpen netjes, strak, en met een overlap van ca. ½-¾ cm omwikkelen, het einde opnieuw met een voorgesneden klem bevestigen Laat het geheel goed drogen, in een zonnige omgeving of bij een warmtebron. Zodra het geheel droog is, eventueel een hittebestendige coating aanbrengen voor een langere levensduur (niet nodig bij de voor-gecoate versie). van de site van BCCP....! |
|
||||
|
||||
super toch? succes .