|
|||
|
|||
diverse gezocht
Hallo,
Ik zoek voor mijn Golf II 1.3Cl 3 deurs uit 1991: een embleemloze grill Golf II linker voor scherm in kleurcode LA5E (Maritimblauw) rechter en linker deur in de zelfde kleurcode verlagings setje en eventueel andere mooie dingen om mijn golfje er leuk en gestyled uit te laten zien. heb je wat PB me of meld het hier, als mogelijk met foto en de prijs wat je ervoor wilt hebben |
|
|||
|
|||
als ie dikke bumper heeft heb ik nog wel witte knippers liggen voor 10 euro
|
|||
|
|||
Quote:
nee, nog geen dikke bumpers, deze staan o.a. ook op het verlanglijstje |
|
||||
|
||||
ik heb nog een embleemloze grill liggen
|
|||
|
|||
Heb je hier ook een foto van en wat wil je ervoor hebben, en is hij nog helemaal goed?
|
|
|||
|
|||
Ik heb nog wel een carros van een mk2 16v staan. Deuren, spatschermen, achterklep, ramen zitten er bij. Geen motor+interieur.
|
|
||||
|
||||
Ik heb nog een grille met chromen bies liggen, voor koplampen & verstralers. Origineel VW en in supergoede staat. Misschien voor meer de retro stijl?
|
||||
|
||||
neem voor dat verlagingssetje effe contact op met black devil
die gaat weer een nieuwe order plaatsen bij supersport, kan je t zaakje via hem bestellen afgelopen week is er een zending binnengekomen, en hij heeft alles netjes en snel afgehandeld, en t heeft de kopers een aardige korting opgeleverd!
|
||||
|
||||
Quote:
ja hoor die grill is nog helemaal goed, niks afgebroken gr maurice
|
||||
|
||||
Ik heb 1x een nieuwe FK grille embleemloos chromelook liggen en een bonrath ( 3 ribben ) met aaneengesmeerde bonrath booskijker!! top grille, kan een foto mailen naar je , ook nog 2 sets achterlichten 3d en helder smoke.....
|