|
||||
|
||||
Meeting Zeewolde
De meeting in Zeewolde van de Opel Scene Nederland was wel mooi, alleen bijna geen oude auto's alleen maar nieuwe uitgebouwde auto's. De 2 oude auto's die ik daar heb zien staan waren 2 Opel Manta's waar er 1 van mijn maat was.
Zal hier van de week paar fototjes neerzetten. Volgens mij heb ik er ook wel een paar van het Volksforum gezien. Was een heel geslaagde dag en zeker wat mooie auto's gezien. Wie zijn er nog meer geweest? Ook foto's? Hoe hebben jullie het beleefd? |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ja die polotjes heb ik daar wel zien staan, zien er zeer goed uit.
Vond dat er toch best veel VW aan wezig was.
|
||||
|
||||
ben ook ff geweest maarben blij dat ik me cabbie heb en er een leuk ritje van gemaakt heb anders had ik t zonde van me benzine gevonden...wat een flutmeeting zeg.....
|
||||
|
||||
Ik ben er ook geweest. Stonden best wel wat leuke VW's. Vooral de 6N op BBS RX(zie boven) vond ik super.
Verder heb ik wel kunnen lachen om gasten, die zo stoer mogelijk probeerden te kijken achter het stuur van hun tupperware-auto's Er stond veel zooi, maar ik heb me er wel vermaakt. Foto's zal ik zo ff plaatsen. |
|
||||
|
||||
Veel plasticpower zo te zien
|
||||
|
||||
ja, lekker aan het fotoHOEREN met een paar polo's die we wel kennen! Maar ik lees bovenaan dat het een Opel meeting was? En ik herken ergens op de achtergrond van al deze foto's 1 Astra........
Zwaai dan ook op met die Manta's enzo... dank u.
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
|||
|
|||
vondt het een bagger meet
|
|
||||
|
||||
Quote:
ja opels
|
|||
|
|||
mag ook best een opel zien maar ik heb daar geen mooie gezien wel 2 leuke skylines tot dat je er in keek wat een bende knap ik gelijk weer op af
|
|
||||
|
||||
Een meeting in Zeewolde, dat geloof je toch niet! rij je heel nederland door voor meetings, is er 1 in je achtertuin kom je er pas om 16.00 achter Toch even gaan kijken maar toen stond er niet veel moois meer.....
|
|
|||
|
|||
erik wij waren er om 12 uur toen was het zelfs niks
|
|
||||
|
||||
Ja meningen verschillen. Wij waren met 6 man en wij hebben het eigenlijk wel leuk gehad. Toch 230 kilometer opgereden was echt wel gezellig en leuk met 3 auto's en de meeting was ook zeker wel gezellig.
Ik moet jullie wel gelijk geven dat het niet de mooiste auto's waren op een paar na ... de vw polo's en nog paar andere vw's maarja anders had ik waarschijnlijk toch maar beetje op de bank gehangen, dus ja dit vond ik wel leuker hahahahaha.
|
||||
|
||||
Ik was met Erik mee, en vond het ongespoten-monster-bumper-gehalte redelijk hoog.. Niet echt een topper dus...
|
|
||||
|
||||
In dat punt heb je wel gelijk .... Had je wat anders van een niet VW meeting verwacht dan Hahahahahahaha
|
|||
|
|||
Hiero mijn bijdrage dan, ik heb niet veel foto's gemaakt....
En al helemaal niet van veel verschillende auto's, reden is wel duidelijk denk voor diegene die er ook zijn geweest...... :huh: Als dit de kwaliteit is van nederland, nou dan denk dat ik meer de buitenlandse meetings af moet gaan zeg...... <_< Uit gezonderdt zijn natuurlijk die 5 polo's , helemaal die van Jeroen en bas die vindt ik erg netjuuussss...... En die van Jeroen blijft een hele apart mooie verschijning :wub: Laten we er maar vanuit gaan dat het nog vroeg in het seizoen is en dat iedereen nog niet klaar is ........ Zie Bas weer plat op de grond liggen dan !!!!!
|
||||
|
||||
er was ook iemand giga veel foto's aan t nemen van mijn golfje 1 genesis......iemand van hier toevallig...ben wel benieuwd....
golfje stond naast een andere cabbie met goudkleurige bbsjes eronder...ik heb er schmidt revolutions onder liggen....
|
|||
|
|||
Quote:
Ik heb je wel langs zien komen, maar helaas ik bleef lekker dicht bij mijn age staan..... (voelde me meer thuis daar aan het begin )