![]() |
#1
|
|||
|
|||
![]() Hallo,
sinds gisteren is mijn G60 beetje ziekjes, hij trekt totaal niet meer, lijkt veel meer benzine te zuipen, en knalt bij terugschakelen (vooral naar de 2e) soms flink in de uitlaat. Ook als je het gas los laat valt hij bijna uit (soms valt hij uit) en gaat dan weer stationair lopen. Ik dacht dat ik had gelezen dat dit vermoedelijk een defecte lambda sonde kan zijn waardoor de boordcomputer in een noodprogramma gaat, klopt dit? Zo ja, waar kom ik, (2e hands of nieuw) goedkoop aan een andere lambda sonde? Bvd
__________________
Leon 1P Cupra R32 Turbo (his) & Golf V R32 on air (hers) |
#2
|
||||
|
||||
![]() aan je syptomen te horen zou ik eerst eens kijken of hij nergens valse lucht trekt.
|
#3
|
||||
|
||||
![]() Tjek ff de vaccuum slang die naar de computer loopt...
Als die goed is moeje ff je lambda en blauwe temp.sensor controleren..... |
#4
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ja en alle andere slangen... en: een luchtslang op de computer????? |
#5
|
||||
|
||||
![]() ja is die luchtslang van de intercooler toch. op mijn g40 zit ook vacuum slang naar de computer.
__________________
volkswagen passat b7 1.6 tdi bmt volkswagen golf mk4 1.6 8V SR comfort line (verkocht) volkswagen polo coupe 1.3i GT G40 genesis (verkocht) volkswagen golf mkll 10 millionen edition 1.6 (rip) |
#6
|
||||
|
||||
![]() wazig, nog nooit opgevallen.
|
#7
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ja, van je MFA
__________________
Restauratie van mijn 1974 Swallowtail |
#8
|
||||
|
||||
![]() volgens mij is met jouw auto niks mis,
meeste van ons zijn traag, zuipen, vallen soms weg en knallen uit onze uitlaat.. ![]()
__________________
Mijn project, '77 audi 50 Quote:
|
#9
|
||||
|
||||
![]() traag, zuipen en af en toe wegvallen?
klinkt als mijn ex-vriendin hahaha |
#10
|
|||
|
|||
![]() Heb zelf een G-60 gehad en deed dit ook, bij die van mij was de kabelboom op de injectorrail kapot.
|
#11
|
|||
|
|||
![]() Die luchtslang is niet van je mfa maar van je mapsensor die in de computer zit, moet 1 meter zijn en als die niet ok is geeft hij storingen. Zou ook nog kunnen dat je krukaspoelie los is gelopen.
__________________
1991 Golf GTI 20v 4x4 677pk 1989 Golf 20v turbo 4motion 1990 Golf GTI G60 1990 Golf GTI 16vG60 1991 Golf GTI G60 1991 Golf GTI Edition one G60 1983 Golf GTI 16vG60 1983 Golf GTI G60 2000 Audi S3 |
#12
|
||||
|
||||
![]() en al meer duidelijkheid? wil het wel weten wat het was...
__________________
volkswagen passat b7 1.6 tdi bmt volkswagen golf mk4 1.6 8V SR comfort line (verkocht) volkswagen polo coupe 1.3i GT G40 genesis (verkocht) volkswagen golf mkll 10 millionen edition 1.6 (rip) |
#13
|
|||
|
|||
![]() Spietje van je krukaspoelie afgebroken waardoor ie langszaam van tijd raakt.
Na een tijd raakt de hele poelie uit balans en kan ie nog afbreken ook met als gevolgd dat de hoofdbout in je krukas blijft zitten.... Dat denk ik dat er is. Arno
__________________
G40 en G60 laders te koop,Diverse bewerkingen en revisies met garantie!! |
#14
|
|||
|
|||
![]() polo 3 had t juist, heb t nu al 2x gehad.
1x, nokje op het krukastandwiel beschadigt en had speling. Dus vervangen voor nieuwe bout + tandwiel. Daarna ging de G-lader naar de kloten dus g-lader laten reviseren. En daarna knapte 1 dag nadat ik de auto terug had die krukastandwiel bout af, en das een dikke M12 bout! VW Dealer kon de oorzaak niet vinden maar tis nu verholpen. Nu een verbruik volgens de MFA van 1 op 15 ![]()
__________________
Leon 1P Cupra R32 Turbo (his) & Golf V R32 on air (hers) |
#15
|
|||
|
|||
![]() Kijk,weer een blije G60 rijder
![]() Nu maar hopen dat t heel blijft. En mocht de lader overlijden.....ik heb nog wel wat spul liggen ![]() Arno
__________________
G40 en G60 laders te koop,Diverse bewerkingen en revisies met garantie!! |