|
|||
|
|||
Aircooled Boulevard Cruise #3
http://www.mijnalbum.nl/Album=YAWARZ4J
paar fotootjes Het is was niet super druk, maar heb toch een leuke middag gehad. Helaas waar de batterijen leeg, deze foto's heb ik nog snel kunnen schieten Last edited by Eduard : 09-04-2006 at 16:14. |
|
||||
|
||||
pffff... nu snap ik er niks meer van.. Gerk is Beetlefreak? Want Split en..... die andere... haha... Die hadden het er over dat mijn wielen onder die van Gerk moesten, maar das dus die groene... (alleen leek het ze te duur... :P mocht niks kosten waarschijnlijk... ) edit: dit was op de forummeet
Was wel even een leuk ritje, alleen wel erg veel zondagsrijders binnendoor... Ben niet lang geweest trouwens...
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 Last edited by Tommy : 09-04-2006 at 17:03. |
|
||||
|
||||
Net terug, maarliefst 6 foto's gemaakt..............waarvan 3 gelukt....
|
|
||||
|
||||
Was weer een geslaagde meeting! Er waren weer erg mooie Aircoolers te bewonderen.
Foto's staan op www.trunksociety.com onder pictures. |
|
||||
|
||||
Quote:
ahaaaa Ze zien er alleen niet uit.... :P Moet even bedenken wat ik er nu binnenkort echt even onder doe....
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
Gezellig meeting, niet veel opkomst, maar dat mocht de pret niet drukken.
Kleine bijdrage foto's van mij: Foto's Drachten
|
||||
|
||||
ja was een leuke middag de koffie bij Yankee Doodle smaakte best wordt je weer wat warm van! Was ff leuk zo allen tezamen alleen jammer van die sneue gast in die zilvergrijze bmw 3 serie en zo'n crxje... gebrek aan opvoeding/aandacht zullen we maar denken!
|
||||
|
||||
Quote:
Was PaulGTR er ook nog ff?
|
|||
|
|||
Ben er ook ff "langsgereden"
Stond wel leuk spul bij, 1 viel echt bij me in de smaak, De rode golf 2 rallye superrrrrrrrrrrrrrr |
|
||||
|
||||
Quote:
Voor als het reservewiel lek raakt... Was een gezellige middag in dr88! Lekkere koffie bij de Jenkie Doedel en idd fijn om even op te warmen. Leuke auto's, leuke opkomst. En het weer had ook veel minder gekund! Heb ook nog wat kiekjes, zal ze es ergens online gooien
|
||||
|
||||
Heeee, een ouwe bekende
Blijft een leuk bakkie.....alleen zonde van die kentekenplaat en die gele tuinslang om de stabilisator
|
||||
|
||||
Quote:
heb ik jou net gemist zeker?
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
Quote:
Wat een super bak....jammer dat ze zo traag zijn. Die 4wd trekt al het vermogen uit de motor.
|
|||
|
|||
jammer gemist!
staat mooi benji die motorkap en de ats'n, en van wie is die witte jetta?
|
|||
|
|||
Leuk onderschrift, lennie
|
|
|||
|
|||
Quote:
Hahaha boieuuu. Ook al heeft ie maar 50 PK. maakte mij geen fuck uit dan. Wat een machtig bak toch. |