|
||||
|
||||
Pics wanted, van een kever >67 met versmalde vooras
Ik zoek me lens naar een kever met staande koplampen (dus >67) met een versmalde vooras. Ben benieuwd of het staat....
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Smal genoeg? Edit: Thanks to Keverpech!!!!! |
|
||||
|
||||
More:
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Hmmm, ziet er apart uit.
Ik dacht dat het er raar uit zou zien. Maar bij een oldskool, retro of een spaar ziet het er wel tof uit. Het zijn volgens mij wel allemaal homemade voorassen. Zullen wel geen kant enklare 2" versmalde zijn. |
|
||||
|
||||
ik vind die lichte versmalde dus echt niet mooi, zo smal is toch alleen nodig als je ook extreem laag gaat? of heeft het nog meer voordelen?
|
||||
|
||||
Quote:
Foto's van een 1303? Natuurlijk heb ik die niet! Last edited by Airtime : 10-04-2006 at 13:52. |
|
|||
|
|||
Ik vind het ook geen gezicht. in het 03 topic staan hele mooie kevertjes en daar staan de voorwielen ook lekker breed
|
|
||||
|
||||
mijnes doet ook mee met 14cm smaller!
|
||||
|
||||
[offtopic]Hoe staat het eigenlijk met je kever, Toby? [/offtopic]
|
|
||||
|
||||
ja prima! hij rijd dus kan weer wat meetings af!
verstelbare veerplaten achter zitten erop, home made rasterplaatjes zitten erop. eeeuuuuhhh. moet alleen nog een dikker versmalde stab. stang vinden.. (laten maken.) en ben begonnen aan een turbo project. wat later nog volgt... en wil nog wat aan de looks doen! beetje verfraaiien.
|
||||
|
||||
Van het kever zomerfestijn 2005
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
Een turbo? Nice! Maar goed, we kunnen hem wel weer een keer verwachten met de ACN's dus? |