|
||||
|
||||
Monteren kentekenplaat voorbumper
Hello again!
Misschien een beetje een domme vraag, maar ik heb onlangs een rieger RS voorbumper besteld voor mn MKIII, met het idee de kentekenplaat in het onderste gaasvlak te monteren (zitten geen knippers in de bumper). Nou zit er op de plek waar de kentekenplaat officieel moet een gat. Ik neem aan dat dit voor het monteren is. Stel, ik wil dat gat dichtmaken. Hoe gaat dat in zijn werk en wordt dat wel een beetje mooi? Ten tweede, hoe monteer ik de kentekenplaat op het onderste gaasvlak? (dat moet kunnen, want ik heb het weleens gezien) Hoop dat jullie me kunnen helpen met de antwoorden, ben er zelf helaas niet zo bedreven in...
|
||||
|
||||
dat word plamuren schuren en spuiten die voorbumper om dat gat weg te krijgen.. weet niet hoe groot dat gat is
Bevestigen van nummerplaat kun je doen door 1 plaatje achter het gaas te maken en m daar aan vast te schroeven?.. weet niet hoe anderen op het forum dat gedaan hebben maar zo zou ik het doen Zal vast wel een mooiere manier zijn.. veel succes iig en post pics |
|
||||
|
||||
In gaas monteren is vrij simpel, 2 boutjes, die schuif je erdoorheen dan doe je een ringetje aan de achterkant zodat als je m vast draait hij niet door het gaas heen draait en je plaat er alsnog vanaf flikkert. Zo zou ik het doen tenminste.