#1
|
||||
|
||||
jetta g40 uitlaat systeem
hallo ik heb een aardig op gevoerde g40 motor in mijn jetta mk 1
met een voor tot achter rvs rond 60 uitlaat systeem zonder tegen druk maar een G motor heb tegen druk nodeg wat kan ik het besten doen om tegendruk te krijgen ?? want mijn maat buigt en last rvs uitlaten net als eps weet iemand wat ik het besten kan doen en wat voor dempers kan gebruken zonder dat ik vermogen verlies want ik hoorde dat je ook de pijp kan vernouwen aan het eind groet jetta g40 |
#2
|
||||
|
||||
Ik denk dat hier het beste is om even contact op te nemen met een tunings-bedrijf als JD ofzo, misschien dat zij een oplossing hebben?
__________________
VW GOLF III Variant 1.9 TDI |
#3
|
|||
|
|||
geen tegen druk nodig heb met mijn standaard g40 en open uitlaat rond 60 vanaf de standaard voorpijp 130 pk en 170 nm
|
#4
|
||||
|
||||
Quote:
leuk leuk leuk.... maar bij welk toerental is dat? en uhm... die 170Nm is leuk en aardig, maar om dat ook tot je beschikking te hebben heb je exact 170Nm aan tegenkoppel nodig... dit tegenkoppel wordt gevormd door de rolweerstand van de banden op de weg, t gewicht van de auto, t frontaal oppervlak, wel of geen karretje achter je auto, etc... maar ook de interne tegendruk die je motor krijgt wanneer ie kracht opbouwt de zuigers moeten omhoog, alles moet draaien en uiteindelijk moeten de gassen naar buiten dit zorgt voor een tegendruk, die aan de ene kant misschien kan zorgen voor n vermindering op gebied van PK's, maar je bereikt je max koppel ook weer eerder... tegendruk is dus wel degelijk nodig!
__________________
Klutch Shirts Quote:
Buyer / seller feedback thread Golf mk2 16v W.I.P. Boot-sale |