#1
|
|||
|
|||
olielampje piept/knippert
heb na de inbouw van een 16v in mijn jetta dat mijn olielampje steeds gaat knipperen en piepen.
collega van mij heeft ut zelfdeprobleem met de 16v in z'n cabrio en een maat van hem heeft ut ook met de g60 in de golf. kan iemand me vertellen wat er met ombouwen niet goed gegaan is ?? word ut gepiep een beetje zat |
#2
|
|||
|
|||
Zover ik weet word die geregeld door een oliedruksensor.
Niet toevallig een draadje op de verkeerde sensor gezet? |
#3
|
|||
|
|||
De types met een oliezoemer hebben 2 oliedruksensors. Heb je misschien eentje niet aangesloten?
|
#4
|
|||
|
|||
jewel alles is aangesloten
|
#5
|
|||
|
|||
is misschien een van de sensors die je hebt aangesloten een olietemperatuurmeter i.p.v. een oliedrukschakelaar?
|
#6
|
||||
|
||||
Ik heb precies het zelfde :P Je word er gek van
|
#7
|
|||
|
|||
haha ben dus niet de enige met dit probleem.
|
#8
|
||||
|
||||
De ene is een hogedruk sensor en de andere voor de lage druk... wellicht dus de sensoren omgedraaid
Maar koop anders gewoon nieuwe, zijn een paar eurie per stuk en je voorkomt er een hoop ellende mee.
__________________
1989 Golf 2 1.8 WOB 16V throttle bodies 2013 Renault Megane Estate GT Line TCe 2011 Ford Ka |
#9
|
||||
|
||||
dat zijn die sensoren boven je oliekoeler ?
Misschien een foto als voorbeeld ? |