![]() |
|
|||
|
|||
![]() Te koop mijn:
VW Golf TDI 66Kw GL Atlanta. Bouwjaar 01-1995. KMstand 227000. APK tot 22-09-2006. Kleur Blauw/paarsmetallic. Extra's: 2 airbags. ABS. Sportinterieur. Alarm met cv op afstand. Sportvelgen 15"met nieuwe banden. Hele goede eerlijke auto,de 1e eigenaar heeft hem weggedaan omdat hij met de vut ging. Ik doe hem weg omdat:Wij zitten midden in een verhuizing naar een andere omgeving en de bedoeling was dat een van ons nog een tijd voor het werk op en neer bleef rijden.Omdat we allebei al heel snel nieuw werk hebben gevonden in de nieuwe omgeving is de diesel overbodig en mag hij plaats maken voor een nieuwe daily en een Type1 ![]() Motorisch echt super,kurkdroog,en geen olie of waterverbruik. Recent grote beurt gehad en distributie. Evt foto's via email. Enige minpuntje:paar kleine roestblaasjes op de achterklep,hebben ze allemaal maar ik heb er een goede roestvrije klep in kleur bij,moet er alleen ingezet worden... EDIT richtprijs verlaagd 2550 euro. Last edited by tiefflieger : 07-04-2006 at 20:20. |
|
|||
|
|||
![]() Zou je foto's kunnen mailen naar petergeschiere@hotmail.com en doe je ook aan inruil ? Heb nog een benzine hier staan en ik ben juist opzoek naar een dieseltje..
|
|
|||
|
|||
![]() Foto's maak ik morgen ff overdag.Stuur me ff een berichtje wat je te ruilen hebt en hoe jij de eventuele ruil financieel ziet.
|
|
||||
|
||||
![]() je hebt mail tiefflieger
|
|
|||
|
|||
![]() 2 deurs of 4 deurs?
|
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Heb de MK1 al gekocht en we hebben ook al een daily op het oog,dus vandaar een prijsverlaging....2550 euro.
|
|
|||
|
|||
![]() Auto mag weg tegen elk aannemelijk bod.
|
|
||||
|
||||
![]() aanbod geld nog steeds tiefflieger
|
|
|||
|
|||
![]() Bedankt voor het aanbod maar schiet niet op voor mij....
We hebben al een andere op het oog en morgen waarschijnlijk 3 auto's. Heb de prijs op marktplaats inmiddels al verlaagd naar 2200 euro!!! |
|
|||
|
|||
![]() VERKOCHT!
Heb nog net geen geld toe gegeven maar ja,weg is weg...... |