|
|||
|
|||
porche deurklinken golf 2 of chrome
wie o wie heeft deze te koop of weet waar ik ze kan kopen?
porche deurklinken golf 2 of chrome |
|
||||
|
||||
Quote:
chrome kun je kopen op www.volkswarenhaus.de en porsche klinken heb ik nog een setje voor mijzelf maar waarschijnlijk krijg ik binnenkort nog een setje. weet alleen nog niet hoe lang dat nog precies duurt. groetjes twan |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Volkswarenhaus verkoopt imitatie met beduidend lagere kwaliteit dan origineel en deze grepen moeten worden omgebouwd voor latere golf ( Golf 2 ) omdat het slotmechanisme naar binnen duwt. So beware
|
||||
|
||||
als je mechanisme zelf wilt ombouwen heb k mss nog wel een setje chrome klinken van een golf 1 voor u
heb momenteel geen goesting om men tijd er in te steken om ze om te bouwen prijs zal iets van 80€ zijn
|
|||
|
|||
hoe moet ik dat mechanisme ombouwen dan golf-classic
gewoon slot eruit bij jou orginele klinken en daarin plaatsen toch? heb namelijk wel interesse. heb je er ook een foto van? heb ook even op die website gekeken en daar kosten ze 80 euro |
|
||||
|
||||
slotcilindertje moet je zo i zo al overzetten he
maar heel het mechanisme ven de klink moet overgezet worden haal je alles van u orgineel klink af en steek je alles over naar de chomé maar je moet in de chromé klink heel wat uitvrezen tot het mechanisme er goed in past en dan ze heel goed vastmaken met 2 komponenten lijm ofzo tis een heel klusje met gedult of zoek gewoon porsche klinken die passen er zo in en hebben al de goede mechanisme want dat weet k want het er 4
|
||||
|
||||
Ik denk dat als je porsche klinken wilt hebben dat dat wel lukt alleen dat je wat dieper in je portomonee moet kijken.
En die klinken op cleaned zijn nog zonder porsche in de klink! En dan al 250euro.... Ik heb al bedragen gehoord van 325 euro voor porsche klinken met de tekst porsche erin! Ik heb ze gelukkig voor een paar honderd minder! Je hebt het over verchroomde porsche klinken maar dat zijn ze niet. De porsche klinken zijn normaal gewoon zwart en worden daarna vaak gepolijst. Als je ze verchroomd kom de tekst porsche vol te zitten met chroom en dat moet natuurlijk niet! Hieronder nog een foto van mijn klinkjes!! Thanks too JPS works of ART |
|
|||
|
|||
bedankt voor de reactie's inmiddels heb ik klinken gevonden. helaas geen porsche maar ze zijn ook erg mooi!
|
|
|||
|
|||
Quote:
Ik heb nog een setje porsche klinken over met in de klink PORSCHE heb ze over.Weet niet wat je er voor over hebt |
|
||||
|
||||
wil ik wel hebben laat je prijs maar weten
groeten redbull