|
||||
|
||||
zo ga ik de zomer door new A3 rims and suspension!!
Zo mensen
Ik ben even druk bezig geweest afgelopen maand. Ik heb een setje a3 velgen voor heeeeel weinig gekocht. Zo was het tot gisteren middag 13.00 Zo hoog was de auto Het velgen werk: Verf afbijten: nou als ze gepoedercoat zijn vergeet het dan maar met verfafbijt (ook de aggresiefste deed niks)dat wordt gewoon schuren met het juiste gereedschap. Zie ook dat er 1 van de 4 niet gecout was raar maar waar dit was 1 velg zonder poedercoat raar maar waar!! Zo na heel veel schuren enzo, heb er speciale borstels van het werk voor gebruikt heb ik (samen met collega) een opspanmal gemaakt om de velg op te spannen in een draaibank voor het schuurwerk. En hier krijg je dus een heel mooie schuurverband door en geen lamme hand arm en vingers!!! Zo zagen ze er uit na het schuren van 280-400-500-600-800-1000-1200 en 2500 korrel(nog geen poetsmiddel gebruikt en gsm foto) Het omboren hebben we gedaan dmv een mal en de kolombooor het wiel vastzetten en boren maar( en ja het past perfect hoor) hier even met belgom een beetje gepoetst ik werd toch nieuwsgierig dus ff passen vervolgens heb ik de velgen nog met de grote de polijstborstel gepoetst en zijn deze banden (gekocht via duitse ebay voor 120 euro en zgan) er op gedaan. continentals 185-55-15 met mooi profiel Hier al een resultaat, de deksels moeten nog gepolijst worden!!!!! Deze zijn op het werk gemaakt dmv de lasersnijder zo de nieuwe velgen liggen klaar Nu het volgende Ik heb een supersport schroefset gekocht van (username designyourcar ben ff zijn echte naam kwijt)hier van het forum ff weer goed schoongemaakt en klaar gemaakt voor montage Toch ideaal hoor een collega met een brug en alle gereedschap bij de hand thuis. Nu ik toch bezig was en alles los had meteen ff verschotels vervangen en de rijmschijven want die waren (door vorige eigenaar) krom geremd!! En dit was het resultaat na het monteren van de schroefset Het bekende meetpakje hihi En niks aanlopen hihihi en het rijd echt al stukken beter Moet zeggen de sachs dempers met veren die er onder uit kwamen echt gaar de dempers zakte do in elkaar hihihi Zo nu tijd om de a3 -tjes te monteren. Meteen ff testrijden en foto shieten tussen de regen door Ja auto is smerig ja hihi En nu met de a3 is de stand van zaken zoals ik nu rijd zo laag Ik heb nu nog 6,5 cm schroefdraad over dus dat komt helemaal goed ( voor meetings dan) want de oprit hier vind het al niet grappig meer hihi Ik ga komende week ff de deksels polijsten en dan gaan ze er op en die foto volgt dus zsm Ik hoop dat jullie veel leesplezier hebben gehad met mijn verslag(je) hihih Ik zie graag jullie reacties
life is short, so live it Last edited by stijnex16v : 01-04-2006 at 19:21. |
|
||||
|
||||
mijn reactie: ziet er top uit!!! Ga je er nog een setje spacers tegenaan gooien voor het wat dikkere effect?
|
|
||||
|
||||
Quote:
hihi liggen al klaar ja maar moet ook nog heel laag kunnen en niet aanlopen voor meetings hihi thanks for compliment
|
|||
|
|||
Ziet er goed uit !!!!
|
||||
|
||||
ziet er goed uit. Maar zijn die deksels ook van aluminium dan?
|
|
||||
|
||||
Quote:
deksels zijn nu van rvs maar ga even kijken wat het resultaat daar van wordt anders worden ze van alluminium gesneden. (dit vind onze lasersnijder alleen niet zo fijn hihi )
|
||||
|
||||
Ziet er netjes uit, nu alleen nog die koplampspoilers eraf.
|
||||
|
||||
Quote:
Deze wielen zijn door Audi in het zilver en gepolijst geleverd. Dus zo raar is het niet.
|
||||
|
||||
ziet er beter uit inderdaad..
trouwens dat sachs spul hoeft niet gaar te zijn hoor als ie vanzelf in mekaar zakt, alleen gasdempers komen uit elkaar zetten, oliedempers zakken langzaam in mekaar als je ze los neerzet.
|
||||
|
||||
ziet er goed uit je moet alleen niet zovel hihi'en
|
||||
|
||||
Mooi resultaat. Wel handig om zulke collega's te hebben. Wat voor uitvoering is de golf? (dacht edition plaatjes te zien?)
|
|
||||
|
||||
Quote:
TDII plaatjes zijn vervangen door originele edition plaatjes. Golf is TDI van 11-97 met 136pk (heb uitdraai hiervan)
|
||||
|
||||
ziet er goed uit hihi mooie combi met die a3 velgen hihi
|
||||
|
||||
Hey i.d.d. mooi resultaat, laat het mooie weer maar komen, ik zie het al, goed gereedschap is het halve werk, ben met de hand aan het polijsten, maar alleen met het schuren gaan al vele uren verloren, maar het resultaat voor alles, het komt vast goed.
|
|
||||
|
||||
Quote:
"Die koplampspoilers mogen er wel af hoor,. ziet er niet uit natuurlijk"
|
|
||||
|
||||
zooow dat ziet er heel goed uit kerel... hij ligt nu egt mooi,
hoe ben je aan die naafkapjes gekomen... zien er egt strak uit alleen had ik me nog wat strakkere bandjes om de velgjes gegooid, maja dat is smaak
|
|||
|
|||
Leuk verslagje, maar ik vind persoonlijk de vorige velgen mooier. Maar das persoonlijk natuurlijk he.
|
||||
|
||||
nou die naafkappen zijn op het werk gemaakt door de lasersnijder lekker makkelijk
Bandjes deze keuze vanwege wat komfort en wegligging 175 werd te smal vind ik persoonlijk. En de 17" OZ polaris zijn nu aan de beurt voor. deze worden of helemaal gelopijst of opnieuw gespoten
|
||||
|
||||
Zie ik overigens een nieuwe trend ontstaan, a3 wieltjes??????
|
|
||||
|
||||
ziet er erg netjes uit
k ben zelf niet zo'n MK3 fan, maar deze vind ik netjes uitzien minder is meer! zou ik trouwens eens met mijn velgen bij je voorbij mogen komen en ze op de draaibak spannen? k schuur me een ongeluk op die dingen, zonder resultaat!