|
||||
|
||||
Ook maar ff voorstellen dan
Hallo
Ik ben Daniel en ik kom uit Duivendrecht(naast Amsterdam) Ik ben instrumentmaker bij het Vu medisch centrum. Ik draai en frees conventioneel en cnc, ook doe ik aan lassen en plaatwerk. Groot en klein. Best lachuh werk. Ook ik kom van het vwforum vandaan. Mis toch de saamhorigheid van vw freaks. http://www.mijnalbum.nl/Album=CLDZPJOI Wat foto's voor de belangstellende. Mijn auto is een golf 3 1.8 66 kw uit 96. Verlaagd door haliemk3 angel eyes a8 velgen sportgrille lexus achterlichten. Groet pruyser Last edited by pruyser : 30-03-2006 at 17:49. |
|
||||
|
||||
Ziet er mooi uit, Ik blijf die a8 velgen dik vinden.
|
|||
|
|||
welkom ben hier ook net maar toch!!!
|
|
|||
|
|||
Hmmm leuke bak
Alleen tjah die a8 velgen ik weet niet.. niet mijn smaak.. Verder strakke bak hoor!
|
|||
|
|||
nette auto alleen zou ik die lexus achterlichten droppen........
|
|
||||
|
||||
leuke auto!
|
|
|||
|
|||
welkom!!
en bevalt de verlaging nog steeds goed?? |
|
||||
|
||||
welkom man
ik heb je volgens mij es wel es zien rijden maar weet niet meer waar leuke bak btw
|
|||
|
|||
welkom op het forum
|
|||
|
|||
welcome :w alleen beetje jammer die achterlichte voor de rest super mooie car
|
|
||||
|
||||
De verlaging bevalt echt top.
Alleen heeft dat het volgende probleem veroorzaakt: mijn uitlaat klappert tegen mijn achter as. Maar dat is met een stuk silicone wel te verhelpen. |
|
|||
|
|||
heey leuke wagen joh! ;-) die velgen blijven idd mooi...meld je ook eens aan op www.vw4u.nl
|
|
|||
|
|||
dat klapperen van de uitlaat komt, omdat je uitlaat tussen de as en de bodem door loopt en hij daar nu mnder ruimte heeft omdat de as van hoek is veranderd. je kan proberen om er stuggere uitlaatrubbers op te zetten.
|
|
||||
|
||||
achterlichten in het smoke versie zou wel mooier staan jah
en zoals hallie ook al zei stuggere uitlaat rubbers ben je van je probleem af
|
||||
|
||||
Probleem is al reeds verholpen door een stuk silicone plaat met een stukkie volkernplaat van 1mm (Als hitte bescherming). smelt niet weg en dempt als de netuh.
Ik wilde eerst ook stugere rubbers er onder doen maar dan kwam mijn eind demper weer tegen mijn bumper aan wat ook weer herrie gaf. Dus de silicone was een uitkomst. Volgende keer 3x toeteren als je me ziet rijden. |
|
||||
|
||||
Nette auto hoor en ben het helemaal met VW Dennis eens, die A8 velgen zijn echt mooi. Zag ze bij de meeting ook onder een Beatle volgens mij waren die 20" inch.
De achterlichte vind ik iets minder, maarja smaken verschillen natuurlijk. Ik wil mijn auto ook gaan verlagen, dan weet ik tenminste al hoe ik het probleem op moet gaan lossen met de uitlaat zou ik die krijgen. |
|
||||
|
||||
Welkom
Idd, die A8 velgen zijn super. Mzl. Edwin
|
||||
|
||||
Ik moet bekennen dat de achterlichten een kleine miskoop zijn geweest. Maar heb nog niet echt de moeite genomen om andere te nemen.
Mocht iemand nog ZWARTE hellas over hebben voor niet al te veel pb maar ff dan. Ik bedoel dan wel de echt zwarte en niet de donkere smoke orginele. |
|
|||
|
|||
w00t lachen man..
Dat beroep wat jij doet, doet me pa ook (Medisch Instrumenten maker ) alleen dat op het Erasmus Universiteit
|
||||
|
||||
Quote:
Die instrumentmakers kom je ook overal tegen. Ik ben ook medisch instrumentmaker. Mooiste beroep dat er bestaat. Zou nix anders meer willen.