|
||||
|
||||
origi cv probleem mk3 vr6
hey mensen
ik zit ff met een vage probleem wilde net instappen maar mn cv ging niet van slot af dus ik d8 metteen van wtf: :? en ik kreeg mn deuren ook niet open omdat ik slotloze deurhendels heb maar goed ik dus mn bagage geopend met sleutel en ff cv pomp tevoorschijn gehaal maar nu blijkt dat ie alleen lucht zuigt om deuren op slot te zetten maar hij blaast geen lucht om deuren van slot te halen dus haalde ik het slangetje eraf om erin ff in te blazen en m sloten gingen gewoon open . slangetje er weer op gezet en weer geprobeerd maar je hoort hem ook niets doen als ie van slot hoort te gaan als ie op slot moet ,dus als ie lucht hoort te zuigen dan hoor je hem wel maar andersom doet ie niets heeft ie zijn beste tijd gehad? ik heb geen zin om elke keer aan dat ding te zuigen om deuren open te krijgen,dat laat ik wel aan mn vriendin over :lol: ik hoor het graag alvast bedankt jongens
|
||||
|
||||
Heb je de bedrading en aansturing al nagekeken ? Als de pomp geen signaal krijgt om te 'blazen', dan gebeurd er natuurlijk ook weinig.
|
||||
|
||||
ehmm
waar mot ik dan kijken? ik heb hiervan de ballen verstand van namelijk edit: sluiten doet ie wel maar openen nie,dat hoort toch door 1 systeem gergeld te worden of zit ik nou fout?
|
||||
|
||||
Als het goed is zit er een dunne grijze en groene draad tussen alle draden van de pomp.
Een ervan is een sluitpuls, en de ander krijgt een open puls. Kortom bij sluiten komt er op een van de 2 draden een plus te staan en bij openen idem. Meten met een spanningszoekertje. Zit er alarm aangesloten op je cpv??
|
||||
|
||||
jah er zit een alarm aangesloten
maar als ik mn slangetje los haal en er aan ga zuigen en blasen dan opent en sluit ie wel alles zoals het hoort en als ik lang genoeg aan het slangetje zuig(niet doordenken:P) dan hoor je hem oppeens lopen en zet ik mn slangetje op mn pomp dan doet ie het een half uurtje ofzo maar daarna weer ne ik heb een andere cv pomp gevonden dichtbij amsterdam enige wat ik graag zou willen weten op dit moment of het door mn alarm(besturing ken kome of door mn cv pomp zelf als het aan pomp ligt dan neem ik wel anders gewoon een andere pomp lijkt mij het simpelst wat jij?
|
||||
|
||||
En als je in de auto zit en je drukt dan de deurpin van de bestuurdersdeur naar beneden ?
|
||||
|
||||
pomp kan ook het loodje gelegd hebben bij mij ging ook alles wel automatisch open maar juist niet meer dicht .. een "nieuwe" pomp van de sloop bood de oplossing aangezien eentje bij de dealer niet te betalen is.
|
|
||||
|
||||
rechter deur slot had ik al vervangen wegens het overleden van mn oude slot/pomp
maar ff voor de duidelijkheid bedoel jemet pomp het cv pomp of het pompje in mn deur?
|
||||
|
||||
echt die CV pomp bij je achterlicht die was bij mij in eens overleden alles ging wel automatisch open maar niet meer dicht ongeacht welk portier ik gebruikte.
|
|
||||
|
||||
ok d8 ik al dat je die bedoelde maar toch ff zekerheid
ik heb een tweedehandse gevonden voor 3o piek is dat een beetje redelijk of?
|
||||
|
||||
dat is zeker redelijk als hij nog werkt .. geloof dat deze nieuw wel over de 200 euro ging namelijk.
Ik heb er toen ook 30 voor neergelegd.. maar je kunt voor de zekerheid die pomp ff bij iemand anders proberen voor het geval je een aanschaf gaat doen die niet nodig is |
|
||||
|
||||
hey mensen
ik heb um gistern8 opgehaald en ff gestest natuurlijk en dat ding doet het gewoon ik zal wel ff oude open maken en kijken of ie te redden is maybe nee heb ik zo ie zo al en ja ken ik krijgen bedankt voor ieders tip en advies
|
||||
|
||||
Hey daar.. bij mij dus zelfde probleem wel op slot niet open.... heb er vocht in gekregen dit omdat ik mijn achterlampen ging vervangen en de rechterlamp maar met 1 schroefje vast had gemaakt (druk druk druk)....
|
|
||||
|
||||
ok
bedankt voor infom man ik heb al een andere gekocht van iemand die een sloop 6je had staan maar nu weet ik door wat het kan komen thnks