|
|||
|
|||
Garage verkoop (veel polo 6n) TFT/Raceland/Minibike/golf 4 etc.
Ik ga me garage maar eens leeg verkopen, aangezien ik de plannen voor de PoLoW weer eens gewijzigd heb.
Let op de prijzen zijn vraag prijzen, doe een bod als je interesse hebt (wel via een pm) Raceland Sportstoelen S-GTB2, in de kleur zwart. Suede stof met skai leer afgewerkt. Inclusief konsole voor een polo 6n. Foto's : Raceland S-GTB2 sportstoelen zwart Nooit gebruikt, heeft alleen in de gang gestaan. Prijs totaal € 350,00 Minibike, Sendai Akido, in de kleuren zilver/zwart. Nu 1 jaar oud en totaal 1 km. gereden. Bij de achterste rem mist een boutje, deze zul je dan moeten vervangen. 1 scheurtje in de kap aan de onderkant ivm met valschade bij het stilstaan op de bok. Foto : Sendai Akido, zilver/zwart Minibike + Bok € 125,00 Middenkonsole in de kleur zilver polo 6n Foto : Middenkonsole zilver grijs Prijs € 30,00 Indash TFT scherm, specificaties graag pmen. Totaal 5 keer gespeeld. Foto : Indash TFT scherm 7'' Prijs € 100,00 JOM embleemloze grill, Chroom voor polo 6n. Nooit gebruikt, zit nog in de verpakking. Foto : JOM embleemloze grill polo 6n Prijs € 30,00 Golf 4 deurpinhouder, met blauwe led. Nooit gebruikt want heb zelf rode erin gebouwd. Foto : Golf 4 deurpin houder, blauwe led Prijs € 30,00 Originele tank klep polo 6n, ongespoten nooit gebruikt. Ideaal voor de cleaners onder ons. Foto : Tank klep polo 6n ongespoten € 25,00 Dit is het eerst, voor vragen e.d. graag pm'en Versturen is mogelijk met bijbetaling van de koper. gr. Harro (Zuidwolde, Drenthe) Last edited by Harro_PoLoW : 01-04-2006 at 17:31. |
|
|||
|
|||
kick
|
|
|||
|
|||
upje, doe een bod mensen.
pm's beantwoord |
|
|||
|
|||
Niemand interesse in deze artikelen ?!?
|
|
|||
|
|||
Doe een bod, alles moet weg.
gr. |
|
|||
|
|||
wederom een upje
|
|
|||
|
|||
en up
|
|
|||
|
|||
kick ass
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
done, en up
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
je hebt PM
|
|
|||
|
|||
upje
|
|
|||
|
|||
Doe een bod als er wat voor je tussen zit.
|
|
||||
|
||||
in advertentienaam staat velgen, maar ik zie ze nergens staan
|
|||
|
|||
heb aangepast, zijn verkocht. Weet niet hoe ik dat kan veranderen, excuus.
|
|
|||
|
|||
minibike.....
|