|
||||
|
||||
effe voorstellen
Ik ben roy en dit is mijn 73er, en ben van plan hem nog lang te houden. Wat is er zo allemaal aan gedaan zit een 1600 motor in zelf gemaakte uitlaat fuchsen eronder zoek nog een 5e velg verlaagde vooras dropped spindels fusees zijn ook aangepast anders paste het allemaal niet leuke muziekinstallatie Bodem is knetterhard en heb hem in een zeer goede staat van een kameraad gekocht Wat ik nog van plan ben is stoelen opnieuw laten bekleden andere uitlaat en verder perfectioneren. Misschien laat ik hem nog wel een keertje helemaal opnieuw spuiten, maar daar ziet hij er eigenlijk n og te goed uit. Als het zondag mooi weer is dan staat die op de meet en greet
|
|||
|
|||
welkom op het forum, leuke kever
|
||||
|
||||
Welkom!
Bekende kevert! Al vaker gezien op meets iig. Ook a.s. zondag weer te zien??
|
||||
|
||||
hmm heerlijk apparaat.. hij is altijd welkom zondag! graag zelfs!
|
||||
|
||||
@ beetlefreak dat klopt vorige eigenaar ging ook vaak naar meetings, het is in ieder geval geen daily, wil eigenlijk nog wel lager dat is m'n motto maar die@#%^!@## verrekte drempels daar wordt ik niet goed van in dit klote land
|
||||
|
||||
hey welkom nice ride mooie strakke kever!
|
||||
|
||||
Gave combi dat groen met die fuchs rims!
|
||||
|
||||
welkom, mooi verlaagt dat kevertje van je!
|
|
||||
|
||||
Leuke kevert
|
||||
|
||||
hij is mooi laag zo!!
greetz hajee |
|
||||
|
||||
Welkom hier!
Goed kleurtje op je kever, zeg! |
|
|||
|
|||
Heej Roy,
Mooi die Fuchsen! Mooie Kevert! Grtn Chris.
|
||||
|
||||
Nice , neem je 'm mee naar de Aircooled Chill Out op 19 april?
|
||||
|
||||
bekende kever idd. heb hem een keer mogen bewonderen toen die nog van de vorige eigenaar was, plaatje van een auto.
|
||||
|
||||
@ brothers in beetles ben er eigenlijk nog nooit geweest bij de air cooled chill out zal eens effe kijken of ik tijd heb lijkt me wel een keer leuk om mee te maken. grt roy
|
||||
|
||||
Quote:
Dat kan ook niet, want dit is feitelijk de eerste echte edite met deze naam .
|
||||
|
||||
Hey man,nice bug!!!ziet er gelikt uit,miss een ideetje om de sierstrips weer te monteren?Zou mooi afsteken....
|
|
||||
|
||||
@flat4 85 nee man hij moet zo clean mogelijk wat ik nog wel een optie vind is bredere spatborden maar dan heb ik achter ook een oldschoolmotorkap nodig weet het nog niet en misschien een versmalde vooras
@brothers in beetles dat wist ik niet, is wel leuk zoiets, eigenlijk moet er ook eens een treffen in het oosten komen wat terug kan keren naar een jaarlijks iets en hopen dat het dan steeds groter wordt, dat mis ik hier wel
|
||||
|
||||
[QUOTE=airy
@brothers in beetles dat wist ik niet, is wel leuk zoiets, eigenlijk moet er ook eens een treffen in het oosten komen wat terug kan keren naar een jaarlijks iets en hopen dat het dan steeds groter wordt, dat mis ik hier wel[/QUOTE] Dan moeten we de handen en de koppen eens bij elkaar steken, ik zit bij een algemeen vw clubje in Arnhem en wij zouden zoiets graag willen organiseren maar weten gewoon nog niet hoe. Als er meer mensen zijn die dat willen moeten we daar eens over bij elkaar komen. Soort van mini meeting dus, dit kan best startenop het terrein van het Gelredome of de rijnhal. |
|
||||
|
||||
Quote:
Lijkt me een goed plan! ben er bij!