![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hallo ik heb deze week nieuwe velgen gekocht namelijk BROCK B1 velgen.
Nu heb ik gekeken naar de ET waarde van de velgen en de voorste zijn 35 en de achterste zijn 13 dat komt omdat ze 8,5J zijn. Heb ik nu voor de achterste velgen spacers nodig en hoeveel mm zou dat dan moeten zijn? En de volgende vraag waar ik die zou kunnen kopen samen met langere bouten dan? Grtz Patrick Hier een paar foto's van de velgen: ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
deze zin snap ik niet, de breedte van een velg heeft niks te maken met de Einpresstiefe. ten 2de: waarom heb je voor de achterste velgen spacers nodig????? ![]() die komen net meer naar buiten en met spacers dus nog meer, dus dat hoeft al niet... Voren heb je een hogere ET waarde en dus komen ze daar meer naar binnen, dus daar zou je wel evt een spacer kunnen steken, waar je de spacer koopt krijg je ook meestal de langere wielbouten... ![]()
|
||||
|
||||
![]() Sparie je vraag is idd een beetje vaag.
Waarom probeer je ze niet eerst? ![]() Tis maar heel normaal dat er verschil zit in ET-waarden. Meten is weten...... ![]() PS Krik lenen? |
|
||||
|
||||
![]() hoe lager de ET, hoe verder ze naar buiten komen. ik denk dat je daar de fout in gaat. ik zou ze dus gewoon ff passen, zoals tjeeke al zei: meten is weten...
|
|||
|
|||
![]() kijk daarom stel ik van deze vragen omdat ik er zelf wat minder of helemaal niks ervan af weet.
Ik dacht dat hoe lager de ET waarde dat je dan spacers nodig had. Maar het is dus anders. |
|
||||
|
||||
![]() Ik denk dat die et van 13 wel klopt...heb ik deze velgen al eens niet onder een iV gezien.???????
Volgens mij steken ze onwijs uit aan de achterkant... ![]() En inderdaad proberen.... mzl |