![]() |
|
||||
|
||||
![]() Goeiedag Luitjes!!
Omdat die andere forum site ofzoiets nu al zolang uit de lucht is hier maar even een account gemaakt.. Heb trouwens ook het idee dat de mensen hier wat serieuzer zijn.. (kan aan mij liggen) ![]() Mijn naam is Ronnie Weessies, ben 23 jaar, woon in het Noorden (Norg, vlak bij de TT) en ben in het bezit van een Scirocco type 2. Dit zijn de specs van mn bakkie: * Scirocco type2 Scala * bouwjaar 1989 * in 2005 geheel overgespoten in de origine kleur LA5Y * gereviseerd blokkie JH 1800 * 15" 7j ATS cup velgen met spoorverbreders achter * schroefset Weitec * Simons spruitstuk met supersprint pijp * Creme leder interieur * etc, etc.. Hier de link voor de foto's van mijn wagen: http://www.mijnalbum.nl/Album=DLPI8WSB (foto's plaatsen op zo'n forum snap ik nog steeds ballen van..) ![]() Hoop dat ik zo een beetje genoeg heb verteld, tot ziens in de topics! |
|
|||
|
|||
![]() Welkom op het forum, mooie scirocco.
Last edited by fire and ice vr6 : 18-03-2006 at 21:20. |
|
||||
|
||||
![]() echt mooie scirocco!!
|
|
||||
|
||||
![]() Welkom hier! En je hebt echt een schitterende scirocco! Pluimpje
![]()
|
||||
|
||||
![]() Zo dan! Das een mooie bak!! vergeet jij boekel meeting ook niet !
|
||||
|
||||
![]() Hartelijk welkom,
Dus weer een Noordeling erbij !!!! Super. En wat een supernette Scirocco, echt helemaal goed zo !!!! Grtz............ LRR
|
||||
|
||||
![]() da's een mooie scirocco!
precies goed! complimenten! |
|
||||
|
||||
![]() welkom! supermooie rocco!
|
||||
|
||||
![]() Welkom hier!!!!
zeer mooie Rocco hoor!!! grtz..Vic..
|
|||
|
|||
![]() Welkom bij de VW Scirocco liefhebbers !
Mooie wagen en interrieur heb je. Waar heb je de stoelen/bank laten bekleden ?
|
||||
|
||||
![]() ey ook welkom hier ik heb je ook wel eens op de vwforum gezien, kijk ook eens op www.sciroccoforum.nl
|
||||
|
||||
![]() He welkom mooie wagen.Een scirocco zie je niet meer zo vaak en helemaal niet zulke strakke. Ik heb nog weleens spijt dat ik ooit de mijne heb verkocht
|
|||
|
|||
![]() nogal een kick omhoog.
nu is de scirocco in mijn bezit, staat momenteel mooi op stalling, ben er erg tevreden over. hoewel ik wel een aantal vraagjes heb. zou je die eventueel willen beantwoorden? |
|
||||
|
||||
![]() Even een pm sturen Nick, dan krijgt hij als het goed is een reactie in zn mailbox.
|
|||
|
|||
![]() heb ik een half jaar geleden gedaan, maar nooit iets terug gehad.
|