|
||||
|
||||
Golf mk1 GTI in portugal
Ik zat is eff rond te surfen hoe het gesteld is met de potugese golf.
En met name de golf mk1 gti. Die zijn heel moeilijk te vinden. Dat heeft met namen te maken dat portugal vroeger een zeer arm land was. Dus het is heel bizonder als hier een golf 1 gti tegen komt. Maar ik heb er een paar gevonden vanaf de ze site; http://www.clubegolfpt.com/forum/ Golfjes 1 gti met groot achterlicht Sommige met zwart kenteken=het zelfde als de blauwe kentenplaten als wat wij in nedreland hebben. Alleen hier mag je er mee rond rijden(niet verpligt ivb keuring) De kentekens zijn het zelfde sisteem als het nederlandse. Je leest hoe oud de auto is.
|
||||
|
||||
De meeste staan er nog netjes op! Maar mijn handen gaan wel jeuken als ik die laatste zie. Je zou hem haast kopen om die meuk eraf te trekken !
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
ziet er wel mooi uit
Met name de eerste! |
|
||||
|
||||
lekker zonnig land: blijven ze lang goed denk ik zo
|
|
|||
|
|||
Ze zien er allemaal nog goed uit
|
||||
|
||||
Hebben ze daar nog nooit gehoord van verlagen?
|
|
||||
|
||||
Hebben ze daar nog nooit gehoord van verlagen?
Ja zeker wel,maar je auto gaat hier al naar de knoppen zonder verlaging. Wegen zijn over het algemeen erg slecht vandaar. Maar de autos blijven inderdaad in zeer goeie staat. Ik zie het zelf aan mijn auto (golf 2 1989). Geen roest te vinden.
|
||||
|
||||
Deze is verlaagt eff vergeten.
|
||||
|
||||
Mijn persoonlijk favoriet.
Biezonder leuk speelgoed. (Vraag me af hoe je in godsnaam aan onderdelen komt als wat stuk rijd. )
|
||||
|
||||
die zilveren is erg mooi, maar ik hoop van hem dat hij in lissabon woont want anders heb je na een week je bedoeling naar de te|^ing
|
|
||||
|
||||
die zilveren is erg mooi, maar ik hoop van hem dat hij in lissabon woont want anders heb je na een week je bedoeling naar de te|^ing
O, je kent portugal . Maar ook in Lissabon ken ik een paar valkuilen;