|
||||
|
||||
Koerspiloot's woodystyle Golf1
Kzal hier ook es mijn golf1 op het forum plaatsen ze. Ik ben er in juli 2005 aaan begonnen en heb een volledige restauratie gedaan... Eind september 2005 is hij gekeurd geweest en van eerste keer erdoor
VOOR: NA: De volledige topic met honderden fotos vind je op cleaned.be Last edited by koerspiloot : 10-03-2006 at 13:19. |
|
||||
|
||||
sow, mooi dinkie geworden hoor
Doet me denken aan mijn ex-golfje |
|
||||
|
||||
heel vet
vooral die gele lamp |
|
||||
|
||||
Leuk dat je hier je project ook voorstelt...
Maar ik schrik er gvd van dat je restauratie zo snel gebeurd is Had ik nooit bij stil gestaan! Grtz. CU @ Cleaned |
|
||||
|
||||
Quote:
aaaaaaaah, gij zit ier ook Héhé, ja kheb 3 maand aan de golf gewerkt, (waarvan de golf 4weken in carrosserie heeft gestaan om gespoten te wordn) Anders was em wss eind augustus klaar |
|
||||
|
||||
WOW super einzer mooi ride man ziet er goed uit
|
||||
|
||||
Voila ze,na dagske kuisen en alles in orde te zetten stond de golf gisteren in Meeting-modus
Vandaag dan samen me de Rétrokroezer geprofiteerd van het 'mooie'(lees droge) weer om es ne fotoshoot te nemen van de VWbissegem -einsers |
|
||||
|
||||
nog...
|
|
||||
|
||||
nog van da...
|
|
||||
|
||||
more...
|
|
||||
|
||||
nog wa
|
|
||||
|
||||
more :P
ffkes blijven haperen bij het oprijden van drempelke ng es samen me de Kroezer |
|
||||
|
||||
en de laatste
Nu dat zo 'schoon weer' begint te komen , vliegen de schaapkes eruit en maken ze plaats voor de nieuwe zetels |
|
||||
|
||||
met Prodent gepoetst?
mooie nette leuke wagen!
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
zeer nette wagen, ik zie op de eerste plaatjes dat je het blauwe interieur hebt, heb je deze nog thuis liggen? want ben al erg lang op zoek naar een nette bestuurdersstoel.
|
|
||||
|
||||
Quote:
ik heb die niet meer liggen, maar als je wilt kan ik je de persoon doorgeven die deze heeft. Ik weet trouwens niet of hij de zetels ng gebruikt in zijn golfke Ze waren in perfecte staat |
|
||||
|
||||
ik aanbid je auto!
zo moet de mijne ook worden!
|
||||
|
||||
wat heb jij een ongelofelijk klote topic man!
door jouw topic wil ik namelijk ook weer n MK1 hebben, en wel NU! echt super mooie golf, erg nette resto en n heeeeeel vette stijl! dat wit staat dr prachtig, vooral in combi met die witte velgjes!
|
||||
|
||||
Bumpers van wit naar groen en van groen naar wit zetten en klaar.
Dunne bumpers + brede achterlichten => dikke bumpers + smalle achterlichten => Kan, maar dun + dun vink mooier.
|
|
||||
|
||||
heel erg nette wagen super...