|
||||
|
||||
mijn golfjes in vogelvlucht
|
|
||||
|
||||
is dit de goede link?? krijg geen filmpje alleen de pagina van rapidshare!!! maar geen link van het filmpje helaas.
|
|
||||
|
||||
klik op free...en dan is het 30 sec. wachten..en dan cijfertje van plaatje overnemen en dan klikken op download fromnet-mirror omega
|
|
||||
|
||||
Hey ik zie een Crea plaat
Btw tis trouwes A mkIII , mkII, mkI dus geen an.. int engels zeg je a plane a car enz enz en an apple an appliance an ear an automobile enz enz
|
||||
|
||||
@ Menace:
Makkelijker gezegd bij klinkers is het AN en bij mede-klinkers is het A |
|
||||
|
||||
Quote:
het is ook trouwens i.p.v. trouwes
|
||||
|
||||
Quote:
mjah ok, en dan gaat ut zelfs ook nog om de eerste klank
|
||||
|
||||
Quote:
Zeg gaan we katten?
|
||||
|
||||
@Menace: het is ook het is en niet tis
|
|
||||
|
||||
had helaas wat andere reactie's verwacht, maar toch leuk dat me engelse juf ook ff reageerd
bbs laten omboren en naafringen laten draaien.. even passen.. schmidts (te koop) en bbsjes uit elkaar en hier terug van de polijster.. over de kleur van het hart ben ik nog niet uit! suggesties? momenteel staat de auto er zo bij.. nothelle als winterwheels (te koop bij intresse) verder plannen zijn: vierkante koplampen (geen rallye/westmore/jetta) is voorlopig nog even geheim g60 voorbumper audio |
|
||||
|
||||
netjes, nothelle's zijn ook super moet je polijsten joh!
|
||||
|
||||
Ziet er verders wel kick uit hoor
Had alleen de vr6 gehouden denk...en daar dan de bbsjes van de td deronder...
|
||||
|
||||
Quote:
ja die had ik inderdaad nooit moeten wegdoen, naar die waren 4x100 en vr6 5x100 en door die velgen kreeg ik net weer wat meer voor |
|
||||
|
||||
netjes die velgen...wat zijn dat voor stoelen ? (waar komen ze uit)
|
|
||||
|
||||
toyota avensis
|