|
||||
|
||||
middendemper 1.3
Hallo
ik wou van me mk2 me middendemper er tussen uit halen, geen moeite, maar met een 1.3i (NZ) loopt die middendemper in een bocht, weet iemand toevallig of daar een vervangende pijp voor bestaat, dus zonder demper. Het zou wel mooi zijn, want dan hoef ik niet te lassen enz. Groetjes dennis
|
||||
|
||||
er zijn idd wel middendempervervangers te verkrijgen.
ik dacht zo uit m'n hoofd te herinneren dat nlpower(.com) ze heeft ook op de (Duitse) Ebay kom je ze zo nu en dan tegen.
|
||||
|
||||
Inderdaad nlpower heeft ze voor een 1.3 ,
Bedankt.
|
||||
|
||||
Graag gedaan, succes en veel plezier
|
||||
|
||||
ik heb ook een 1300 maar geen middendemper en het ziet er ook niet uit dat ze daar wel eens wat onder vandaan gehaald hebben
|
||||
|
||||
Je kunt het zootje er ook onder vandaan halen, de middendemper ertussenuit slijpen en een stuk pijp ertussen lassen en de boel weer terug monteren.
Je hoort ook weleens dat mensen een ander eindstuk op hun uitlaat lassen
|
||||
|
||||
die vervangstukken zijn idd verkrijgbaar, oa supersprint levert ze geloof ik
|
||||
|
||||
Quote:
Jaja, dat was ik ook eerst van plan, maar die vervangende pijp kost maar 30 euro, en aangezien mijn las specialiteiten niet echt wonderbaarlijk zijn, gaan we het maar gewoon zo doen Al moet ik zeggen dat me einddemper tog aardig gelukt is
|
||||
|
||||
foto v/d einddemper!! we zijn benieuwd
|
||||
|
||||
Quote:
Stelt niks voor hoor, gewoon sierstuk voor een originele Audi demper op me standaard pijp gelast, omdat k ff niks te doen had... vandaar dus ook dat me middendemper ff weg moet, komt er misschien nog iets van geluid uit.
|
||||
|
||||
Quote:
Een Passat heet zo'n auto
|
||||
|
||||
Quote:
Ow,d8 dat het een audi was ... Ach ja, Passat, ook goed