|
||||
|
||||
Onderdelen Golf 1 GTI
Volgende gezocht voor de golf 1 gti:
- Aanzuigbrug/powerrohr +rubber aansluiting gasklephuis (zie foto) -Schakelmechanisme 5 versnellingsbak. -Einddemper -Expansievat Alles voor Motortype DX |
|
|||
|
|||
kan je wel aan het een en ander helpen
aanzuigbuis en slang expansivat schakel mechenisme [niet kompleet??? moet even zoeken] |
|
||||
|
||||
nice....laat me even weten of je het beetje compleet vind....pm me maar een mooi prijsje voor alles bij elkaar
|
|
||||
|
||||
tevens nog gezocht...voorste motorsteun
Linker ding op plaatje met die rubber ronde stop erop; onder oliefilter http://www.volksforum.com/albums/fi.../P1010139-1.JPG |
|
|||
|
|||
Quote:
Mmm, die heb ik volgens mij nog wel liggen. Zal vanavond ff kijken in de schuur.
|
||||
|
||||
Quote:
Zie hem mijn foto hebben gebruikt !! Maar voor dat schakelmechanisme heb je 4 onderdeeltjes nodig bij het ombouwen van 4 naar 5 bak. *2 stangetjes, 1 rechte en 1 met een kromming *het omkeerarmpje en het balletje eromheen Ik had al een revisiesetje gekocht van Ebay voor een 5-bak. En die kun je voor 4 en 5 bak krijgen (en met of zonder omkeerarmpje). Dan heb je alleen het huisje nog nodig wat aan de schakelstang komt... |
|
||||
|
||||
@moroder: jaja echt geweldig dat ik je foto mag gebruiken . Zal ik maareens op ebay gaan zoeken. Via de duitse of nederlandse ebay?
@steven16v: Kijk maareens goed voor mij in de schuur he. dan hoor ik het wel als je het gevonden hebt |
|
|||
|
|||
Sjit, heb echt de hele schuur vol motorsteunen liggen. Behalve die jij net nodig hebt.
Sorry voor het blij maken met een dood vogeltje.
|
||||
|
||||
@ steven16v: grrr.... Dan moet ik nog maar even verder zoeken. Iig alvast bedankt voor het kijken
Dus wederom weer gezocht Motorsteun onder de oliefilter!! (met beetje spoed) |
|
|||
|
|||
schakel revisei moet je even kijken bij golf1onderdelen.nl
Daar zitten ook twee kleine stangetjes bij en niet duur. behalve die rembours kosten dan m |
|
||||
|
||||
Bij de VW_Dealer is het dacht ik ook te krijgen voor niet al te veel geld. zal eens even kijken iig bedankt.
Motorsteun iemand :P? |
|
||||
|
||||
Van schakelbak heb ik eigenlijk alles nodig behalve dat wat aan de bak vastzit "hebel fur schaltwelle" die heb ik al. Stangetjes en rubbertjes krijg je nieuw voor € 20,- dus dat is ook niet de wereld. Iemand die andere stukjes liggen? |
|
||||
|
||||
expansievatje )
motorsteun } gevonden aanzuigbrug ) schakelmechanisme moet ik eerst ff uitzoeken hoe dat werkt. Iemand enig idee als je er origineel een 4 bak in had? |
|
||||
|
||||
Quote:
Dan moet je de schakeltoren en mechaniek bij je stuurhuis en alle stangen vervangen. Kortom, gewoon een 5 bak vinden en de hele zooi overzetten.
|
||||
|
||||
Motorsteun heb je al? Anders heb ik er nog 1..
|
|
||||
|
||||
jups idd al gevonden.
|
|
||||
|
||||
Zoek dus alleen nog complete schakelmechanisme. Helaas had ik een 1100 dus moet zowat alles vervangen worden daaraan dus ook het stuurhuis. Dus als iemand toevallig een 1500/1600/1800 golf 1/ cabrio aan het slopen is laat maar weten.
Zijn er trouwens van het schakelmechanisme/ stuurhuis delen uitwisselbaar met een golf2; kan ik namelijk wat makkelijker aan komen |
|
|||
|
|||
Quote:
ink.stuurhuis |
|
||||
|
||||
Quote:
hmmmz nice.... . moet je me maar wederom weer pm-men wat je ervoor moet hebben. Hoe compleet is het trouwens? |
|
||||
|
||||
Quote:
Nee is niet mogelijk. Aangezien bij Golf 2 het stuurhuis horizontaal is bevestigd op het subframe, en bij een golf 1 verticaal aan het schutbord. Hiervan past dus geen enkel onderdeel qua stuurinrichting en schakelmechanisme. |