|
|||
|
|||
quartet set golf 1
hoi people..
ik raak een beetje in de war met die uitbouw setjes van de cabrio golfjes.. zijn er nou verschillende setjes, of is er maar 1 en word het zelfde setje nu karmann en quartet genoemd.. en als t wel degelijk verschillende setjes zijn, wat zijn dan de verschillen.. kan er niet veel over vinden namelijk... maar jullie kunnen me er vast meer over vertellen. greetz roger |
|
||||
|
||||
karmann is de uitvoering benaming, quartet zo heet de ombouwset.
|
|||
|
|||
maar het is dus allemaal t zelfde..
er is dus maar 1 originele uitbouwset.... buiten bbs en kamei kitjes enzo. |
|
|||
|
|||
Deze set wordt ook weleens "clipper" set genoemd.
Hoe bedoel je ingewikkeld...... |
|
||||
|
||||
dit is dus een quartetset-clipperset van een cabrio.deze set zit netjes op de auto zonder extra te boren en te schroeven,je hebt alleen de org dorpelklemmen nodig van een cabrio.(dealer heeft ze nog) loopt mooi rond om de koets heen. bbs en kamei zijn wat vierkanter zal maar zeggen.
Like @ G-60 ! Last edited by pirelli : 25-02-2006 at 13:14. |
|
|||
|
|||
ja dat is die wat ik bedoelde...
ik dat daar zoveel namen moeten zijn.. was al aan t vergelijken van verschillende fotos, maar waren alemaal de zelfde setjes.. en die bbs en kamei sets zijn idd erg anders, dat verschil had ik al opgemerkt.. maar erg bedankt jongens.. greetz roger |
|
||||
|
||||
om het je nog moeilijker te maken dit is een combi ombouwset. bumpers zijn van bonrath G60 look met quartet verbreders .
|
|||
|
|||
Quote:
dit klopt niet helemaal... alle cabrio's zijn karmann, karmann heeft ze namelijk ontwikkeld in samenwerking met vw! en er is ooit een quartet model geweest en die had idd de clipperbumpers, maar het heet geen quartet, maar clipperset dus snappie |
|
||||
|
||||
De juiste benaming is 'CLIPPER' set....
De naam Quartet komt van een uitvoering van de cabriolet,waarbij je kon kiezen uit 4 lakkleuren,4 interieur kleuren en 4 dakkleuren....elke combinatie was mogelijk...een witte cabrio,met rood dak en een blauw interieur...enz
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
|||
|
|||
maar die G60 bumpers vind ik weer niet zo lekker smoelen op een mk1..
vind ik een "clipper" nog het mooist uitzien.. alleen jammer dat je t daarom ook zo veel ziet eigenlijk.. |
|
||||
|
||||
Quote:
dit wist ik niet, maar klinkt logisch! alleen mis ik nog een optie dan, want 3 kaarten geeft geen kwartet Last edited by Marcski : 25-02-2006 at 23:10. |
|
||||
|
||||
Last edited by ruud's fridolin : 27-02-2006 at 21:52. |
|
|||
|
|||
gelukkig vind iedereen wat anders mooi he, Ã*nders reed de hele wereld in de zelfde auto
|
|
|||
|
|||
wat zijn dat trouwens voor wielen??
die zijn wel uber vetjes |
|
||||
|
||||
revolution 7,5x16' en 9x16'
|
|
||||
|
||||
oh ok weer wat geleerd over clipper quartet e.d , maar in ieder geval zijn vraag is beantwoord toch?
|
|||
|
|||
heb nog 1 vraag dan waar vind ik een g60 bumpersetje nog? heb alles al afgezocht maar te vergeefs niks gevonden iemand een setje liggen? of weet iemand een adresje? gr arjan
|
|
|||
|
|||
zag gister toevallig nog een setje oop speurders of marktplaats..
moet je daar ff zoeken bij vw onderdelen.. |
|
||||
|
||||
Quote:
Rood, wit, blauw en grijs