Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Off Topic > Off Topic
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts

Closed Thread

Thread Tools Search this Thread
Old 23-02-2006, 14:57
breadfan83's Avatar
breadfan83 breadfan83 is offline
Volksforum Draaideur Donateur Wheeler Dealer

Send a message via AIM to breadfan83 Send a message via MSN to breadfan83
Default Huisje affikken

Jep, je leest t goed... dr zijn mensen die t nodig hebben gevonden mijn ouderlijke woning tot twee keer toe af te fikken. gelukkig is t op tijd opgemerkt en is de schade beperkt gebleven. maar omdat dit midden in de nacht gebeurd is had t heel fout kunnen aflopen.
en als dr eens nix rookt en je denkt dat ze veilig zijn wordt dr weer vanalles op de muur gekliederd...

wat dit met een GOLF MK2 te maken heeft? nou... een van de lastposten/laffaards rijdt er zo een.

de politie heeft zijn naam en nummerbord, maar zegt niets te kunnen doen. de gegevens van dit trieste mannetje wilen ze ook niet doorspelen.
de politie maakt zich er elke keer makkelijk vanaf met t bericht: dr is tch niemand gewond geraakt?
nee, NOG NIET, maar voor t zover komt had ik liever eerst een hartig woordje met de heer Richard de Vin gesproken.

hij rijdt een zwart MK2 met jetta front, een witte tribal op de voorrruit met daaronder een zwarte zonneband, en hij heeft wss vol-zwarte of rood-witte achterlichten.
als ik me niet vergis is t een GTI en issie verlaagd.
hij zal in de omgeving van limburg zijn rondjes doen.

verder is er nog ene Matthijs Prik die in een Paarse Corrado G60 rijdt. hij heeft met de heer de Vin in t zelfde huis gewoond en is bij eerdere vernielingen aan t huis en mijn auto betrokken geweest. het kenteken van zijn auto is ZN-FF-42
op de site van het RDW is hij na te trekken en staat ie genoteerd als ongekeurd. ook de kleur staat er onders bij. wss omdat ie overgespoten is.
de heer prik heeft 5-spaaks antraciet velgen waarvan de laklaag is uitgelopen, een strak gemaakte bumper, duidelijke plekken in de bumper waar de knipper- en stadslichten vroeger hebben gezeten, een diff spoiler onder zijn achterbumper en hij is behoorlijk verlaagd
dr zit een sticker op de achterruit met t VW logo en een bulldog dr boven en de nummerplaatuitsparing in de achterklep heeft plaatsgemaakt voor n plaatje en t kenteken is zo naar beneden verplaatst

dit is zijn bolide

mochten me nog dingen te binnen schieten laat ik t weten. ik hoop dat jullie kunnen helpen voor de politie actie gaat ondernemen (dat doen ze namelijk pas wanneer er iets is gebeurd...)

alvast bedankt

greets

chris

(btw, k weet niet of dit allemaal op deze manier gedaan mag worden, en of er bekenden van de heren hier op t forum zitten. maar t komt me na twee jaar langzaamaan vierkant de strot uit en de laksheid van de gemeente en politie helpt hierbij niet! tijd om t recht in eigen hand te nemen, en ik heb GROTE HANDEN! ! ! )
Reply With Quote
Old 23-02-2006, 15:04
edition_GTI's Avatar
edition_GTI edition_GTI is offline
Forum Newbee

Send a message via MSN to edition_GTI

hey wanneer is dat dan gebeurd?
zonde maar succes ermee
je Golfje word wel kicke als die af is
die corrado is wel strak zo
gr MArk
Old 23-02-2006, 15:06
Gijs's Avatar
Gijs Gijs is offline
Volksforum Crew - Gijsmans

Send a message via MSN to Gijs

Getver, dat ze d'r eigen auto in de fik zetten. Dan ga ik er graag bij staan met een kratje bier.. lekker warm en gezellig

Trouwens, wat wil je er tegen doen/zeggen? Je moet het zelf weten maar ik zie het nut er (nog) niet van in, ook al is het fout waar ze mee bezig zijn. Vroeg of laat lopen ze toch wel tegen de lamp. Maar zoals je zegt moeten er in NL eerst gewonden (of nog erger) doden vallen wil de politie iets ondernemen...

'11 Polo 6R bluemotion TDI
'05 BMW 130i trackday
'93 Toyota LandCruiser HJ70 2.4 TD
'91 Golf Syncro Country
'89 Daihatsu Feroza
'86 Passat Variant Syncro
Reply With Quote
Old 23-02-2006, 15:10
breadfan83's Avatar

Quote:
Originally Posted by edition_GTI
zonde maar succes ermee
gr MArk

uhm..k geloof niet dat je t helemaal snapt...
die golf die ik beschrijf is de mijne niet, dat is dus van die gast die t nodig vond mijn ouders huis wat op te warmen, en die corrado is n vriend van hem die samen met hem vernielingen aan mijn ex-golf en aan datzelfde huis hebben aangericht

die golf en corrado zijn alles behalve strak. dat zijn duidelijke voorbeelden hoe t NIET moet

voorbeeld:
corrado knipper- en stadslichten zijn dichtgemaakt met een alu-plaat, die uiteraard is gaan werken door temperatuurs invloeden en nu overal barsten in de bumper maakt. het kamertje voor de nieuwe pinkers is met twee boterkuipjes gemaakt, die helemaal zijn opgevuld met purschuim!

edition, bedankt voor je reply, maar dat is niet echt de hulp die ik bedoelde...

een van de brandstichtingen is nieuwjaar 2005 gebeurd, en de ander tegen t eind van afgelopen jaar
de laatste bekleidering van ons huis was afgelopen weekend. een groot hakenkruis op de muur!
de politie doet wat ze altijd doet: NIETS!!!
Reply With Quote
Old 23-02-2006, 15:12
breadfan83's Avatar

Quote:
Originally Posted by Go0s-Golf
Getver, dat ze d'r eigen auto in de fik zetten. Dan ga ik er graag bij staan met een kratje bier.. lekker warm en gezellig

Trouwens, wat wil je er tegen doen/zeggen? Je moet het zelf weten maar ik zie het nut er (nog) niet van in, ook al is het fout waar ze mee bezig zijn. Vroeg of laat lopen ze toch wel tegen de lamp. Maar zoals je zegt moeten er in NL eerst gewonden (of nog erger) doden vallen wil de politie iets ondernemen...

k ga dr gewoon langs, spreek ze drop aan en laat ze weten dat ik hun ook weet te vinden als er weer iets gebeurd
de gevolgen voor hun zullen dan ongeveer dat vertegenwoordigen wat ons gezin de afgelopen jaren moet doormaken! heel simpel
Reply With Quote
Old 23-02-2006, 15:17
steven16v steven16v is offline
Volksforum Triple Action Donor

Quote:
Originally Posted by edition_GTI
zonde maar succes ermee
gr MArk

Wat ik zou doen als ik jou was is het volgende... Ik zal beide auto's opzoeken en ik zou ze ook in de hens steken.
Klinkt misschien hard, maar als ze proberen mijn huis in de brand te steken en ik en mijn vriendin zouden er nog in liggen te slapen dan is dat gewoon poging tot moord.

En als vervolgens de politie te lui is om tot actie over te gaan dan zou ik toch mijn eigen maatregelen treffen.
Reply With Quote
Old 23-02-2006, 15:20
KatirZan KatirZan is offline
Forum Regular

dat is best een flink probleem....

aangezien jij (hier in nederland) er niets aan MAG doen....al betrap je ze op heterdaad.

en even tussen haakjes, als ik jou was zou ik proberen te achterhalen waar deze personen wonen en hier eens even verhaal gaan halen (mits je uiteraard ZEER ZEKER van je zaak bent dat deze 2 personen de oorzaak zijn van het probleem en niet een bijv. omstander). Eventuele knokploeg is dus een NO GO aangezien je dan waarschijnlijk je probleem stukken groter maakt dan dat het nu al is (vergeldingsacties e.d. )

het is klote, maar zo werkt de nederlandse maatschappij, politie mag pas iets doen bij harde bewijzen (foto's, film, op heterdaad betrappen) en ze MOGEN van de wet niet achter een (eventueel) loze beschuldiging van een burger aan gaan, mits ze hier voldoende bewijzen hebben dat het daadwerkelijke probleem van de beschuldigde komt.

het is en blijft zwaar klote, maar meer dan dit kan je er echt niet aan doen....in amerika mag je ze aanschieten

Mooi en goedkoop, beter kan niet.....
Reply With Quote
Old 23-02-2006, 15:29
Big_Mac_Mark's Avatar
Big_Mac_Mark Big_Mac_Mark is offline
Married to PC

Quote:
Originally Posted by KatirZan
in amerika mag je ze aanschieten

Als ik ze te pakken kreeg deed ik het ook! Amerika of niet! Van mijn familie, mijn auto en mijn andere spullen blijf je af! Die jongens hebben dan langer nodig om te revalideren dan dat ik moet zitten, reken daar maar op!

- Honda CBR 900 RR Fireblade, 1998

ZU RISIKEN UND NEBENWIRKUNGEN LESEN SIE DIE PACKUNGSBEILAGE UND FRAGEN SIE IHREN ARTZT ODER APOTHEKER
Reply With Quote
Old 23-02-2006, 15:30
breadfan83's Avatar

Quote:
Originally Posted by KatirZan
dat is best een flink probleem....

aangezien jij (hier in nederland) er niets aan MAG doen....al betrap je ze op heterdaad.

en even tussen haakjes, als ik jou was zou ik proberen te achterhalen waar deze personen wonen en hier eens even verhaal gaan halen (mits je uiteraard ZEER ZEKER van je zaak bent dat deze 2 personen de oorzaak zijn van het probleem en niet een bijv. omstander). Eventuele knokploeg is dus een NO GO aangezien je dan waarschijnlijk je probleem stukken groter maakt dan dat het nu al is (vergeldingsacties e.d. )

het is klote, maar zo werkt de nederlandse maatschappij, politie mag pas iets doen bij harde bewijzen (foto's, film, op heterdaad betrappen) en ze MOGEN van de wet niet achter een (eventueel) loze beschuldiging van een burger aan gaan, mits ze hier voldoende bewijzen hebben dat het daadwerkelijke probleem van de beschuldigde komt.

het is en blijft zwaar klote, maar meer dan dit kan je er echt niet aan doen....in amerika mag je ze aanschieten

ze hebben bewijzeen, maar doen er gewoon nix aan
we hebben de afgelopen twee jaar van de politie een afluisterapp. op de telefoon gehad waarmee al onze gesprekken zijn opgenomen en door de politie achteraf zijn beluisterd (DUS ALLE!!!) daar gaat je privacy

verder heeft de politie veel getuigen verhoord die ons verhaal beamen.

afgelopen anderhalf jaar zijn er verder nog twee camera's aan de voorzijde van t huis geplaatst die alles hebben opgenomen. zelf hebben we in de tijd dat ze nog in onze straat woonden prive-opnames gemaakt met de cam-corder waar ook genoeg bedreigingen en uitspraken op te zien zijn. ook uitspraken waarbij ze idd toegeven wat ze gedaan hebben

mijn pa is anderhalf jaar geleden met een hartinfarct door stress met spoed per ambulance naar t ziekenhuis gebracht. hij kon t gewoon allemaal niet meer aan

dan kan me dat de klote schelen of t wel of niet is toegestaan t recht in eigen hand te nemen, want voor de politie hoef je blijkbaar GEEN ANGST te hebben. telefoongesprekken, foto's en videomateriaal, gesteund door minimaal 50 getuigen schijnt niet genoeg bewijs te zijn. dan vraag ik me af wat ze mij dan kunnen maken zonder al deze dingen!
en dan nog, dan draai ik liever op voor de kosten of ga n tijdej de bak in dan dat ik me ouders en broertje mag gaan begraven!

Last edited by breadfan83 : 23-02-2006 at 16:08.
Reply With Quote
Old 23-02-2006, 15:33
breadfan83's Avatar

btw, mensen bedankt voor de replies ed. maar t is niet de bedoeling dat t hier een of ander "haat en als-ik-t-was-zou-ik-dat-met-ze-doen-topic wordt

k weet dat dit de gemoederen kan prikkelen, maar k ben allereerst naar gegevens van deze twee gentlemen op zoek. als k met ze klaar ben zal ik ze wel aan jullie genade overlaten
Reply With Quote
Old 23-02-2006, 15:45
BasLacrosse's Avatar
BasLacrosse BasLacrosse is offline
VW Enthousiast

maar waarom doen ze dit dan? Hebben ze daar een reden voor? Zo niet had ik ze allang even aangesproken al dan niet met een ijzeren pijp. Soms halen hier in de buurt ook de hangjongeren je het bloed onder je nagels vandaan. Me moeder is een hoer omdat ze langs loopt, soms denk ik echt waar het soms wel eens heen gaat... steeds jongere meisjes en jongens hebben een grote bek en ik vind dat de ouders wel eens aangesproken mogen worden. Vind het soms echt te ver gaan, en de politie kan ook hier niks doen..

Na ja, ben benieuwd waarom ze het bij jou specifiek doen, maar wat wil je hiermee precies bereiken?
Reply With Quote
Old 23-02-2006, 15:49
Golf_1_gts's Avatar
Golf_1_gts Golf_1_gts is offline
Forum junkie

Ik zou idd eens bij die gasten langsgaan en vragen waarom en hoe en wat. Als zij dit blijkbaar een vorm van humor ( ) vinden, kunnen we toch wel genoeg grapjes bedenken om ze terug te pakken.

Maar ik vind dit een zeer achterbakse streek, ik weet niet wat jij bij die mensen gedaan hebt, maar om een huis in brand te gaan steken bah

Ik hoop dat dit snel opgelost/uitgepraat kan worden...al dan niet op een vreedzame manier

Last edited by Golf_1_gts : 23-02-2006 at 15:51.
Reply With Quote
Old 23-02-2006, 15:49
RubenD's Avatar
RubenD RubenD is offline
Volksforum Aandeelhouder

Veel ouders hebben inderdaad geen controle meer over hun kinderen. Dat zit je nog met de islam waar je al eerder op een volwassen leeftijd bent als de 18 jaar van hier in Nederland. En ga zo maar door...

Maar wat een gigantisch sneu volk zeg, ik hoop dat ze hun eigen perongelijk in de fik zetten of erger mag ook wel!
Reply With Quote
Old 23-02-2006, 16:06
breadfan83's Avatar

Quote:
Originally Posted by BasLacrosse
maar waarom doen ze dit dan? Hebben ze daar een reden voor? Zo niet had ik ze allang even aangesproken al dan niet met een ijzeren pijp. Soms halen hier in de buurt ook de hangjongeren je het bloed onder je nagels vandaan. Me moeder is een hoer omdat ze langs loopt, soms denk ik echt waar het soms wel eens heen gaat... steeds jongere meisjes en jongens hebben een grote bek en ik vind dat de ouders wel eens aangesproken mogen worden. Vind het soms echt te ver gaan, en de politie kan ook hier niks doen..

Na ja, ben benieuwd waarom ze het bij jou specifiek doen, maar wat wil je hiermee precies bereiken?

ten eerste:
aanspreken heb ik al geprobeerd, dan kreeg ik als reactie dat ik hem zat te improviseren...(de slimsten zijn t niet)

ten tweede:
de ouders zijn er ook op aangesproken met als gevolg dat de pa van Richards vriendin de voorgevel van ons huis heeft willen rammen.
politie erbij, meneer staat met zijn jeepje dwars over de straat, half op de stoep, neus van zijn wrak naar ons huis gericht en flink gas aan t geven...
politie-actie was toen: meneer, zou u zo vriendelijk willen zijn uw auto elders te parkeren?

Tis dus godverdomme niet te geloven! meneer staat daar op ramkoers en wordt vreindelijk verzocht te vertrekken! maar als ik dan over de rooie ga omdat mijn pa net met de ambulance wordt afgevoerd (verbaal over de rooie, dus nog nix meppen ofzo) krijg ik me van die agent toch een reactie! k moet me godverdomme eens gedragen en als de sodemieter naar binnen gaan en die jongens met rust laten! toen brak me de klomp!

en de reden... de heren vinden dat de parkeerplaats voor hun huis van hun is... de straat heeft aan twee kanten huizen, en aan een kant mag geparkeerd worden. de regel is altijd geweest alle plaatsen zijn vrije plaatsen, maar de heren zagen dat anders. dus toen de auto van de buurman daar eens n keer is komen staan vonden ze t nodig deze effe te restylen, en de mijne hebben ze effe later (met handrem aangetrokken) met vier man van de plek gedrukt: achterklep krom, deuk in de deur en deuk in de C-stijl. bedankt

hiervoor heb ik de eerste keer gevraagd of ze van mijn spullen konden blijven en nog godverdomme op vriendelijke toon. toen ze t knalhard ontkenden terwijl de buurman t had gezien knapte dr iets
mijn auto stond op precies die plek waar richards auto de volgende morgen stond, en mijn auto stond tegen n andere auto aan, n metertje of 3 naar voren. niet precies waar ik hem gelaten heb

wij zijn trouwens niet de enige slachtoffers geweest

achter de lichtpuntjes woonde n gezin met een zoon die geestelijk wat achter was en in n rolstoelletje zat
nou wat doe je dan als je vijf kilo aardappelen en n goedkope set schroevedraaiers hebt? je gaat proberen dat arme joch zo snel mogelijk uit zijn karretje te mikken als hij zich buiten in t zonnetje heeft gestald.
wat dus er dus in resulteerde dat t jochie niet alleen aan zijn rolstoel vast zat, maar nu ook gedwongen binnen moest blijven!

toen wij en andere buren een handtekeningen-actie hebben gehouden voor de gemeente om aan te geven wie er last had van deze gasten is t pas echt begonnen. een kopie van de brief die bedoeld was voor de politie, werd door de gemeente per ongeluk aan het adres van de heer de Vin gericht. toen had ie dus alle namen met de onze boven aan t lijstje

daar komt bij dat mijn pa van duitse komaf is (vandaar de hakenkruizen) en je hebt in nederland een geldige reden om een compleet gezin doodsbang te maken!
Reply With Quote
Old 23-02-2006, 16:07
breadfan83's Avatar

Quote:
Originally Posted by Golf_1_gts
Ik zou idd eens bij die gasten langsgaan en vragen waarom en hoe en wat. Als zij dit blijkbaar een vorm van humor ( ) vinden, kunnen we toch wel genoeg grapjes bedenken om ze terug te pakken.

Maar ik vind dit een zeer achterbakse streek, ik weet niet wat jij bij die mensen gedaan hebt, maar om een huis in brand te gaan steken bah

Ik hoop dat dit snel opgelost/uitgepraat kan worden...al dan niet op een vreedzame manier

dit heb ik ook al reply gegeven aan het MK2 gedeelte:

Quote:
Originally Posted by BasLacrosse

ten eerste:
aanspreken heb ik al geprobeerd, dan kreeg ik als reactie dat ik hem zat te improviseren...(de slimsten zijn t niet)

ten tweede:
de ouders zijn er ook op aangesproken met als gevolg dat de pa van Richards vriendin de voorgevel van ons huis heeft willen rammen.
politie erbij, meneer staat met zijn jeepje dwars over de straat, half op de stoep, neus van zijn wrak naar ons huis gericht en flink gas aan t geven...
politie-actie was toen: meneer, zou u zo vriendelijk willen zijn uw auto elders te parkeren?

Tis dus godverdomme niet te geloven! meneer staat daar op ramkoers en wordt vreindelijk verzocht te vertrekken! maar als ik dan over de rooie ga omdat mijn pa net met de ambulance wordt afgevoerd (verbaal over de rooie, dus nog nix meppen ofzo) krijg ik me van die agent toch een reactie! k moet me godverdomme eens gedragen en als de sodemieter naar binnen gaan en die jongens met rust laten! toen brak me de klomp!

en de reden... de heren vinden dat de parkeerplaats voor hun huis van hun is... de straat heeft aan twee kanten huizen, en aan een kant mag geparkeerd worden. de regel is altijd geweest alle plaatsen zijn vrije plaatsen, maar de heren zagen dat anders. dus toen de auto van de buurman daar eens n keer is komen staan vonden ze t nodig deze effe te restylen, en de mijne hebben ze effe later (met handrem aangetrokken) met vier man van de plek gedrukt: achterklep krom, deuk in de deur en deuk in de C-stijl. bedankt

hiervoor heb ik de eerste keer gevraagd of ze van mijn spullen konden blijven en nog godverdomme op vriendelijke toon. toen ze t knalhard ontkenden terwijl de buurman t had gezien knapte dr iets
mijn auto stond op precies die plek waar richards auto de volgende morgen stond, en mijn auto stond tegen n andere auto aan, n metertje of 3 naar voren. niet precies waar ik hem gelaten heb

wij zijn trouwens niet de enige slachtoffers geweest

achter de lichtpuntjes woonde n gezin met een zoon die geestelijk wat achter was en in n rolstoelletje zat
nou wat doe je dan als je vijf kilo aardappelen en n goedkope set schroevedraaiers hebt? je gaat proberen dat arme joch zo snel mogelijk uit zijn karretje te mikken als hij zich buiten in t zonnetje heeft gestald.
wat dus er dus in resulteerde dat t jochie niet alleen aan zijn rolstoel vast zat, maar nu ook gedwongen binnen moest blijven!

toen wij en andere buren een handtekeningen-actie hebben gehouden voor de gemeente om aan te geven wie er last had van deze gasten is t pas echt begonnen. een kopie van de brief die bedoeld was voor de politie, werd door de gemeente per ongeluk aan het adres van de heer de Vin gericht. toen had ie dus alle namen met de onze boven aan t lijstje

daar komt bij dat mijn pa van duitse komaf is (vandaar de hakenkruizen) en je hebt in nederland een geldige reden om een compleet gezin doodsbang te maken!
Reply With Quote
Old 23-02-2006, 16:10
Marcski's Avatar
Marcski Marcski is offline
Volksforum Crew

ik heb de topics samengevoegd, en verplaatst naar off-topic, omdat dit niets technisch met golf of corrado te maken heeft

Hoe sneu ik het ook voor je vind, hier is toch een voorgeschiedenis aan vooraf gegaan, waar wij niets over weten. Daarom kan ik er ook niet over oordelen.
Reply With Quote
Old 23-02-2006, 16:18
BasLacrosse's Avatar
BasLacrosse BasLacrosse is offline
VW Enthousiast

oke, was geen aanval op jou hoor was alleen erg benieuwd waarom ze dit doen, dat heb je nu dus uitgelegt. Kan me voorstellen hoe je je voelt, ik vraag me dan ook af hoe mensen het zich in hun hoofd halen om zich zo te gedragen. Mensen met zulk karakter horen gewoon niet in de maatschappij en hebben mijns inziens gewoon een inrichting nodig, verplicht, en liever nooit meer eruit. Men kan niet meer leven zoals in die reclame van Old Amsterdam (die kaas reclame, weet je wel), dat ziet er allemaal nog zo gezellig uit weet je wel.
Ik hoop dat je eruit komt, en dat de politie ze eens op heterdaad betrappen. Ik moet zeggen; als je de politie ook stalkt met dit zijn ze genoodzaakt om toch eens te gaan kijken totdat ze iets verkeerds doen. Lijkt mij geen andere mogelijkheid...

Maar goed, hulp krijg je altijd van me mocht je het ooit eens nodig hebben (wat ik niet verwacht natuurlijk)
Reply With Quote
Old 23-02-2006, 16:19
breadfan83's Avatar

Quote:
Originally Posted by Marcski
ik heb de topics samengevoegd, en verplaatst naar off-topic, omdat dit niets technisch met golf of corrado te maken heeft

Hoe sneu ik het ook voor je vind, hier is toch een voorgeschiedenis aan vooraf gegaan, waar wij niets over weten. Daarom kan ik er ook niet over oordelen.

ja sorry, had idd beter hier kunnen staan

maar de voorgeschiedenis staat er he

de jongens hebben een studentenwoning betrokken. eerst matthijs prik, die eigenlijk geen problemen gaf tot hij zijn vriend richard de vin ook uitnodigde in dit huis te komen wonen.
richard was iets minder sociaal sterk zeg maar, en moest zich constant met veel dingen bewijzen
in het begin kon ik het met beide heren goed vinden en hielpen we mekaar met gesleutel aan de auto's.
alleen was mijn stijl van sleutelen zo, dat ik de auto op de parkeerplaats om de hoek zette waar ik niemand tot last was en begon te sleutelen. hun manier van sleutelen was als volgt: de auto met open deuren in de straat parkeren zodat er niemand lans kon, muziek in de auto keihard aan bij beide auto's, muziek uit de stereo in t huis nog ietsje harder, flink bier dr bij en elke paar minuten de auto effe starten, flink gas intrappen en schreeuwen.

als dan een buur er een opmerking over maakte kon ie ervan uitgaan dat zijn auto overnacht opeens een paar honderd euro in waarde was gedaald...

na veel andere pesterijen is deze handtekengenactie door politie en gemeente als optie aangedragen om de grootte van het probleem in te schatten
daardat de gemeente deze brief naar t adres van de heren heeft verstuurd is alles pas echt begonnen
tuurlijk zijn er van mijn kant ook wat woorden naar hun uit gegaan, wat wil je als je huis brand en je pa in t ziekenhuis wordt opgenomen.
maar t is nooit in me opgekomen om het recht in eigen hand te nemen of iets van hun bezittingen te vernielen!
Reply With Quote
Old 23-02-2006, 16:32
ZOAB's Avatar
ZOAB ZOAB is offline
Volksforum Aandeelhouder

sjeez wat een verhaal zeg.. ongelooflijk..
ik woon echt compleet uit de richting dus kan je niet helpen aan gegevens o.i.d...

Sterkte met de afwikkeling man..

-= VW Caddy 1.9TD=- 1986
-= Volvo 244 DL 2.1 Automaat=- 1975
Reply With Quote
Old 23-02-2006, 16:48
patrick16v patrick16v is offline
Forum regular

ik zou het wel weten, schijt aan de politie , ik had allang met een knuppel aan de deur gestaan, politie doet niks tot het te laat is!!!!
Reply With Quote
Closed Thread

Posting Rules