|
||||
|
||||
wat is je favoriete auto uit een film of serie?
mijne:
A-team bus, General Lee en de Ghostbusters Caddilac
|
||||
|
||||
Dodge Charger uit 1968 en 1969 (General Lee) en de Eleanor uit Gone in 60 Seconds (de GT500 en dus niet de Mach 1 uit de eerste versie van die film). Ook de Dodge Challenger van Daisy uit de Dukes heerst best!
Ja, later als ik groot ben wil ook zeker een amerikaanse benzineslurpende muscl-car |
|
|||
|
|||
Lincoln Continental 1965 uit The Matrix
|
|
||||
|
||||
De gehele serie Chargers uit The Dukes en natuurlijk de GTO uit xXx
|
||||
|
||||
De Nissan GTR Skyline van 2fast2furious maar dat is een film.
Serie auto van de Green Hornet |
|
|||
|
|||
De mini van Mr Bean ;-) Verder uit Back 2 the future de DeLorean. Bovenstaande auto's natuurlijk waarbij ik de Shelby GT500 ook wel een van de mooiste vind.
De auto's uit 2f2f zijn geloof ik echt gebouwd zo, met die motorspecificaties. |
|
|||
|
|||
ik ga voor: K.I.T.T. Pontiac Trans-Am uit Knight Rider
The Blues Brothers' Bluesmobile' Het roze slagschip van Johnny Flodder (maar dan wel in een andere kleur hahahaha) |
|
||||
|
||||
HALLO JONGENS EN MEISJES................
HERBIE NATUURLIJK !!! Duhhhhhh :p
|
||||
|
||||
de foutste weet ik zo wel.... de honda prelude van bassie en adriaan..samen met de simca van bassie en adriaan....de 'hondenbus' van dumb en dumber...en alle manta's uit de duitse film manta manta
|
|
||||
|
||||
de rover van mrs Bucket rulessssssss
|
|
||||
|
||||
El camino uit de mexican met het tapijt op het dash
|
|
||||
|
||||
ja die's ook stoer ja.
|
||||
|
||||
de Interceptors uit de Mad Max films, vooral de Black Interceptor, V8 compressor...
Al vind ik de kleurstellingen van de yellow interceptor super.. |
|
||||
|
||||
De BMW Z3 en 7-serie in 1 van de tig Bond films vond ik ook wel leuk!
Of kwam er ook ergens een Z8 in voor?? |
|
||||
|
||||
Ik ga ook voor de Skyline uit 2fast2furieus
|
|
||||
|
||||
Dat zwarte geval uit de F&F van zijn pa... jaja, heleentje weet niet eens meer wat voor auto het is, shame on me, maar bij dat geluid... tja.. ik zeg niks
|
||||
|
||||
Quote:
De Talbot - Simca - Matra - Rancho... Oei! Maar mijn favo auto uit film of serie... poeheee.. daar denk ik graag nog even over na...
|
|
||||
|
||||
Die 2 renaultjes 5 in ali g in da house
En de Vento in the fast and the furious |
|
||||
|
||||
Voor mij de zwarte Charger uit Blade, de Chevy Van uit Cheech en Chong, inderdaad ook Eleanor uit Gine in 60 seconds, de uitgebouwde regenboog Manta uit de Duits film Manta Manta (omdat hte zo'n lekker dik uitgebouwde foute Manta is ) en de S8 uit Ronin.
|
|
||||
|
||||
The mystery machine van Scooby Doo
|