![]() |
|
||||
|
||||
![]() Weet er iemand of er ooit 2 persoons banken zijn gemaakt voor een T2b die achter de bestuurder en de bijzit stond.
Dus ter hoogte van de schuifdeur. Ik heb een onduidelijke foto ontvangen van zo'n bank.(volgens mij aangepast) ![]() Zijn er verschillen tussen de banken van een T2a en T2b? Hoe ziet zo'n slaapbank er uit en kan deze gemonteerd worden ineen T2b. Mvg Vital Last edited by Vital : 19-02-2006 at 20:01. |
|
||||
|
||||
![]() Wat de foto betreft (het is wel degelijk echt)(M147) Ik had er alleen nog nooit van gehoord.
Sory Molenarie voor de twijfel maar toch bedankt voor de info. Vital |
|
|||
|
|||
![]() een slaapbank van een t2a moet gewoon passen in een t2b,zelfs van een t1 is de bank te gebruiken in een t2,met een kleine aanpassing!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ok bedankt.
eventjes een zoekertje plaatsen. Vital |
|
||||
|
||||
![]() OK, excuses aanvaard.
![]() Quote:
Die slaapbank is natuurlijk wel de achterste bank. Een deel van je bed zit dan boven de motorruimte. Je kunt zo'n bed niet uitklappen als er in het midden van de auto ook nog een bank staat. Als deze bank tegen het tussenschot zit kan het misschien net.
|
||||
|
||||
![]() heeft iemand foto's van zo'n slaapbank?
Vital |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Kijk eens op Ebay: http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dl...item=8040274487 .
|
||||
|
||||
![]() op het vct2 forum is de vraag onlangs gesteld. Staat een mail adres van iemand
http://nl.forums.cc/phpbb/viewtopic...forum=vraagbaak Het was zelfs een belg die antwoord gaf ![]()
|
||||
|
||||
![]() Dank je Lomax
Ik maak direct een afspraak met die kerel. Vital Last edited by Vital : 25-02-2006 at 16:00. |
|
||||
|
||||
![]() Bedankt Molenari maar ik had me er iets anders van voorgesteld.
Toch bedankt Vital |