|
||||
|
||||
achterlichten golf 3
heeel soms zie ik achterlichten in mk3's die hetzelfde uitzien als de originele zwarte hella achterlichten van o.a. gti en vr6. echter hebben deze dan niet zo een oranje knipperlicht, maar heeft dit meer de kleur van het ge-smoked achteruitrijlicht.
weet iemand welke lichten dit zijn? of zijn dit misschien is dit misschien duits origineel? ik heb het tot nu alleen op duitse mk3's gezien. op onderstaande foto staat een voorbeeld, is niet zo heel goed te zien, maar je ziet duidelijk het verschil. |
|
||||
|
||||
owsorry foto is niet toegevoegd, dit lukte me niet zo heel goed....
|
|
||||
|
||||
foto`s plaatsen
probeer even met bovenstaande handleiding alsnog een foto te plaatsen dan is het duidelijk over welke achterlichten het gaat |
|
||||
|
||||
foto vd achterlichten
nou het gaat zich om deze achterlichten... iemand een idee?
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
weet iemand waarom ik een ''x'' krijg ipv een foto????
|
|
||||
|
||||
omdat je de url van de foto moet gebruiken, niet van de pagina
die van de foto staat onder de foto achter BB Image Code volgens mij zijn dit aftermarket Hella achterlichten Last edited by Marcski : 13-02-2006 at 20:49. |
|
||||
|
||||
ja zijn die gewoon van hella? gelukkig geen vochtlampen dus ;-)
waar zijn die te krijgen? ik zie ze nooit ergens te koop. |
|
||||
|
||||
heeft niemand op dit forum deze lampen toevallig?
|
|
||||
|
||||
Ja, zijn inderdaad van Hella.
Ik zou MP of Ebay eens checken als ik jou was. Daar komen ze af en toe wel eens voorbij. Succes Grtz............ LRR
|
||||
|
||||
ik ga meteen eens ff checken
|
|
||||
|
||||
weet misschien iemand of deze achterlichten toevallig origineel bij vw te betsellen zijn?
en weet iemand het onderdeelnummer? ik heb ze laatst op een originele edition zien zitten. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
dit zouden ze wel eens kunnen zijn:
Ze zijn dus van Hella, een set kost Euro 131,36,- bij D+W P.s. de foto heb ik net van hun web-site gehaald. Last edited by Rene´ : 03-05-2006 at 17:43. |
|
||||
|
||||
dacht ook al dat dat deze waren misschien. is er niemand op het forum die deze heeft?
|