|
||||
|
||||
Spijl gaat alweer wat lijken
Mijn spijltje begint weer wat te lijken. Vind het rode logo met witte bumpers wel chill eruit zien.
Vandeweek de voor safari's en de achtersafari er weer in zetten en uiteraard alle 6 pop-outs... Dan nog een cool interieurtje erin zetten en we zijn bijna weer klaar voor het voorjaar Binnen 3 weken gaat Lucky Lenn ook de bus rondom pinstripen |
|
|||
|
|||
rode logo staat hem idd goed, zeker met die pinstriping denk ik, zal rood ook wel in terug komen!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Uiteraard, rood met witte pinstriping... |
|
|||
|
|||
Ziet er gaaf uit! En met pinstriping alleen maar mooier.
Niet op het forum maar druk met de bus. Heb je de bus gerold? Groet, Martin |
|
||||
|
||||
Quote:
Bus is idd gerold |
|
|||
|
|||
Kun je zeggen hoe je dat gedaan hebt? Wat je hebt gebruikt bedoel ik dan, ik weet hoe je moet rollen
Er zijn nogal verschillende theorieën en ik wil die van mij ook nog rollen, dus.... Groet, Martin |
|
||||
|
||||
Cooolll!
|
||||
|
||||
Quote:
Wijzonol, industrielak, zijdeglans en gerold met mohairrollen (dus geen gamma prut), vantevoren in twee componentenprimer gezet. Buitenzijde totaal drie keer gerold, toen was het het meeste naar mijn zin |
|
||||
|
||||
Quote:
Hot-rod gevoel was en is ook de bedoeling Er zaten en zitten nog standaard velgen onder, ben ik momenteel ook rood aan het spuiten...ben er nog niet over uit welke andere velgen ik er onder wil namelijk. |
|
||||
|
||||
sprintstars doen het goed op je bus
|
|
||||
|
||||
Quote:
sprintstars doen t overal goed op! Of anders misschien Cosmics? Ook vet!
|
|||
|
|||
ziet er goed uit mark damn nice
|
||||
|
||||
Quote:
Met sprintstars: |
|
||||
|
||||
Quote:
Tanx dude...heb al zin om noor Bottrop te gaan tussen de hotrods Last edited by ska1958 : 11-02-2006 at 19:23. |
|
||||
|
||||
Ziet er heftig uit rood en zwart doet het altijd goed. Nu nog vette glanzende rode velgen eronder met white walls...
|
|
||||
|
||||
Quote:
Geen white walls, passen niet tussen de smartbandjes en mijn ervaringen met white walls zijn niet echt positief |
|
||||
|
||||
eigenlijk dan een red wall bandjuh. dat zo mooi staan
|
|
|||
|
|||
Quote:
wij gaan met een hele groep met electrictattoo enz.enz