|
||||
|
||||
Vraagbaak T2
Hallo
Is er iemand in het bezit van een vraagbaak over een T2b van 1979. Ik weet niet of dit ooit is uitgebracht. Mischien weten jullie er iets meer van. Vital |
|
||||
|
||||
Even iets anders, ken je de vraagbaak van de VCT2 al, de T2 club van nederland
te vinden via www.vct2.nl
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb een Haynes Volkswagen Transporter 1700, 1800 and 2000 (72 - 79) Owners Workshop Manual.
hoog (bn.) 1 reikend tot of zich bevindend op een punt dat naar verhouding ver boven het referentiepunt ligt <=> laag Last edited by VWrijder : 13-02-2006 at 17:43. |
|
|||
|
|||
dr bestaat nog een boek ''so wird's gemacht'' van de delius klasing verlag uit duitsland dan moet je boeknummer 17 of 18 hebben(afhankelijk van je motorinhoud) nr 17 is 50pk van 8/73-5/79. nr 18 is 68/70pk van 1/74-5/79. de auteur is hans-rüdiger etzold.
ik heb helaas geen isbn nummer voor je. |
|
||||
|
||||
Dus als het goed heb is er niemand in het bezit van de nederlandstalige vraagbaak.
Zou deze mischien nooit gemaakt zijn? PS: Mijn engels en duits is niet bepaalt mijn sterkste kant. Vital |
|
||||
|
||||
Ik heb ook nog een officieel werkplaatshandboek. Wel engels-talig maar echt 1000x uitgebreider dan de Haynes.
|
|
||||
|
||||
Zover ik begrepen heb, zijn er geen vraagbaken in het nederlands voor de T2.
|
|
||||
|
||||
Ik heb hem wel van een kever maar dat is natuurlijk lang niet helemaal hetzelfde, maar kan toch aardig wat dingetjes opzoeken die van oepassing zijn op mijn bus.