#1
|
||||
|
||||
dumpvalve op ongeblazen motor
ik ben bezig met een 2.0 8v compressor ombouw. hierop komt een dumpvalve. ik weet alleen niet naar welke slang, het kleine slangetje van dumpvalve op aangesloten moet worden. kan iemand een duidelijk antwoord hierop geven? ik weet dat deze op een vacuumslang moet komen, maar welke?
|
#2
|
||||
|
||||
een compressor en een dumpvalve?? zal weinig nut hebben aangezien een compressor altijd met je motor toerental mee draaid.
verde rmoet je hem volgens mij aan een vacuum slang bevestigen na de gasklep dus van af het inlaat spruitstuk. dat als je gasklep dicht gaat je motor vacuum trekt en die klep open trekt |
#3
|
||||
|
||||
is het niet je vacuum slang van je inlaatspruitstuk?
|
#4
|
||||
|
||||
ja ik weet dat het geen nut heeft, maar het gehoor wil ook wat he...
weet misschien ook iemand welke valves het hardste geluid maken? bedankt voor de rappe reacties trouwens |
#5
|
||||
|
||||
Tuurlijk heeft het wel nut, als je gasklep dichtslaat en de motor loopt nog in toeren moet de druk ergens heen, of het nou turbo of compressor is. Een G60 heeft net zo goed een bypassvalve.
__________________
Quote:
|
#6
|
||||
|
||||
nou mooi meegenomen dan als het wel nut heeft. m,aar waar moet die ******slang dan nu precies naartoe??????? waar gaat hij bij een g60 naartoe dan? dat is toch ongeveer hetzelfde blok als een 2.0
dus op welk slangetje moet hij precies. gissen heb ik niks aan. ik moet het zeker weten. |
#7
|
||||
|
||||
wat moet je eigenlijk voor bougies gaan gebruiken? of volstaan de roiginele vcan een 2.0? of kan ik het beste dezelfde hittegraagd nemen als die van een g60?
|
#8
|
||||
|
||||
Quote:
******slang? pardon? |
#9
|
||||
|
||||
tja..
__________________
Quote:
BBB Build by Boekes Site - Custom Wheels |
#10
|
||||
|
||||
ja idd ******slang. ik vind op het hele net nergens iets waar vertyeld wordt waarop ik dat ding precies op aan moet sluiten. excuses voor het taalgebruik. niet persoonlijk gericht
|
#11
|
||||
|
||||
op basis van de bovenstaande berichten mag je het verdelende, niet meewerkende VAG onderdeel, voor zover ik weet, OF aan je inlaatspruitstuk OF aan je gasklephuis verbinden. Ik denk zelfs dat er bij de aanschaf van dit soort delicate materialen wel een juiste montage beschrijving toegevoegd is.
Je bericht is vandaag geplaatst, hebt even geduld zodat de mensen het hier goed op zich in kunnen laten werken en eventueel kunnen beantwoorden met de juiste informatie. Met ge****** en getyfus bereik je wellicht het tegenovergestelde.... Later, x Last edited by Edward : 24-01-2006 at 21:45. |
#12
|
||||
|
||||
Quote:
amen !!
__________________
'91 Volkswagen Golf II GTI 16VT Edition One '10 Audi A4 B8 Avant |
#13
|
||||
|
||||
Er zijn zat mensen die weten hoe het zit. Zelf weet jij het toch ook niet. dus relax. Daarom zullen er zat (techneuten) niet reageren OP DIT FORUM. alleen om hoe je het er neer heb geschreven
__________________
VW GTI G60 zwart 1989 VW GTI EDITION BLUE 1991 VW CADDY TDI 1998 |
#14
|
||||
|
||||
dump vulva van hks maakt veel herrie...
en die kan je ook nog stellen qua geluid....
__________________
Mk4 1.6 16v bangmobiel Leon 1m cupra r 244kw ? |
#15
|
||||
|
||||
Als die slang dan maar niet uitzaait ...
Maar voor de rest alles ok ? |
#16
|
||||
|
||||
Quote:
Gebruik dat woord dan niet, zitten toch ook tekens op als @#$. Ga lekker op een ander forum lopen schelden @#$*
__________________
Gimme fuel, gimme fire, gimme that which I desire |
#17
|
|||
|
|||
Alles wat drukgevuld is, is een geblazen motor, dus ook wanneer de drukvulling met een compressor gebeurt.
Klepje al uit je luchtmassameter gesloopt?
__________________
Es geht nicht darum wie schnell man fährt, sondern wie gut man schnell fahren kann... 1975 Audi 50 GL 1976 Audi 50 GL 1988 Polo G40 |
#18
|
||||
|
||||
Quote:
toepasselijk
__________________
VW GTI G60 zwart 1989 VW GTI EDITION BLUE 1991 VW CADDY TDI 1998 |
#19
|
||||
|
||||
Verkeerde URL ingetikt?
__________________
Quote:
|
#20
|
||||
|
||||
haha zal wel op woordgebruik letten, ik iwst niet dat jullie zo gevoelig waren...
nee klepje in massameter blijft maar zitten dan... hoewel ik hem het liefste eruit zou trekken. ;-) |