|
||||
|
||||
Sportstoelen in de polo?
Hoi, ik heb een polo coupe '93. nu kan ik doordat ik nog onderdelen heb van de vorige auto (ford fiesta xr2i) aan sportstoelen komen. bij wijze van ruil met een ander onderdeel. wat zeggen jullie? word ik dan wel een heel erg klein meisje in de auto of zeggen jullie van doen doen! haha. Nou ik hoor het wel
Groetjes! |
|
||||
|
||||
Ligt er maar net aan op wat voor een console je de stoel monteert..
Standaard zijn die consoletjes nogal laag, maar alles is aan te passen natuurlijk: Hoe hoog wil je zitten?!
|
|
||||
|
||||
console bedoel je het 'onderstel' mee zeg maar? zit een universele bij..
|
|
||||
|
||||
meten is weten.
|
|
||||
|
||||
ze zullen zo wel een stuk lager zijn dan de originele hoogte van de stoel die er nu in zit. hoe is dat aan te passen dan? dmv lassen enz? kan ik niet ben maar een meisje haha maar weet wel iemand die het evt kan doen voor me.
|
|
|||
|
|||
Er passen heel wat sportstoelen uit VW modellen.
Bijv. Golf 1/2, Scirocco, Corrado (zit wordt laag), of gewoon uit een Polo natuurlijk.
|
||||
|
||||
Stoelen uit een G40 polo hebben toch bredere wangen als gewone polo stoelen? Kan je die bijv nemen
|
|||
|
|||
sommige consoles kan je veranderen in hoogte.
ik heb ooit eens een sparco gehad waar bij 4 boutjes zaten bij de slede.
|
||||
|
||||
denk niet dat de recaro's uit een ford gaan passen.... zijn gewoon tebreed
ik zou voor de corrado's gaan
|
|||
|
|||
Quote:
Alle polo-stoelen in sportuitvoering (=dikke wangen) zijn gelijk (t/m 1994 dan ).
|
||||
|
||||
tjah dit zijn gewoon zwarte kuipstoelen. geen bepaald merk geloof ik. heb het nergens online staan anders had k even een foto geplaatst maar nou ja ik neem ze gewoon mee, mocht het niets zijn dan kan k ze weer verkopen. Groetjes
|