|
||||
|
||||
Mk1 voor circuit
Auto wordt hoofdzakelijk voor circuit gebouwd, maar wel zodanig dat hij ook door de APK komt en er dus ook op de openbare weg mee mag worden gereden. Auto is nu helemaal kaal en momenteel wordt de kooi er in gemaakt. Motor wordt 2.0 16V.
Wordt vervolgd.
www.viktoria-station.de Last edited by Turbodad : 16-04-2006 at 06:58. |
|
||||
|
||||
wat een ziekelijk kooi!...ben benieuwd succes..!!
|
|
||||
|
||||
Deze ga ik volgen
|
||||
|
||||
is dit robert?
heel mooi en heel nette verlenging ook
|
||||
|
||||
boel laswerk!!!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Nee, die andere, Marco
|
||||
|
||||
een nordschleiffe golf?? ziet er sweet uit ben benieuwd
|
|
||||
|
||||
hee marco.. nette auto jongen..weer voor de schleiffe? wij gaan volgend jaar ook weer eentje klaar maken voor de ring.. wat weten we nog niet..maar sneller dan de oettinger iig..
|
||||
|
||||
Quote:
Niet echt Marco, die werkt beter met zijn handen aan auto's dan aan computers. Maar het is wel zijn auto, en inderdaad voor de Nordschleife. Ik (Patrick) mag zijn PR een beetje doen Leuk dat jullie ook weer een Ring auto gaan bouwen, wil graag het resultaat straks zien.
|
|||
|
|||
Ziet er stevig uit
Ik zie dat de carosserie doorgelast is, wat zijn daar de richtlijnen/vuistregels voor? Zit er ook aan te denken om dat te doen bij mijn Polo 1.
|
||||
|
||||
sow!
mooi hoor! moet hem binnenkort maar ff live komen aanschouwen, trouwens zal wel lastig zijn om de richtingaanwijzer te bedienen als ie een halve meter achter je stuur zit! hehe!! groeten aan Marco.. |
|
||||
|
||||
Quote:
Is nog niet zeker of de hendels er wel weer inkomen, kunnen ook schakelaars op een paneeltje naast de pook worden. En kom weer eens langs, koffie is (bijna) altijd wel klaar
|
||||
|
||||
doe ik! altijd gezellig, even tjekken hoe de stand van zaken is...
|
|
||||
|
||||
holy shit!! dat ziet er bruut uit!
dikke kooi erin en wat een stuurkolom!!! sweet! veel succes er nog mee!
|
|||
|
|||
Ziet er heftig uit, ben benieuwd naar het eindresultaat
|
||||
|
||||
indd mooi project en kooi laten lassen (zoja waar?) of zelf gedaan??
|
||||
|
||||
Dat ziet er wel erg goed uit
Dat doorlassen van de carrosserie. Zie dat jullie het niet compleet doorlassen, maar steeds een paar cm wel en dan weer niet. Is dit beter ofzo ? Vertel er eens wat meer over (interessante shizzle ) |
|
||||
|
||||
Quote:
dat is omdatt anders te zwaar word en echt niet meer nodig is, is wat ik begrepen heb... maar indd leg de theorie hierover eens uit...
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb daar niets aan toe te voegen, je hebt het antwoord al gegeven Marco is momenteel zelf bezig om de kooi te bouwen, als je goed kijkt zie je dat hij overal alleen nog maar met een laspunt is vastgezet, het aflassen moet allemaal nog gebeuren (is nog een hele klus )
|
||||
|
||||
word de motor toevallig koen zijn blok?