|
||||
|
||||
project bbs rs 16 inch
Vandaag maar weer eens verder gegaan met het uit elkaar halen van de 2e velg van de set van 4.
Vervolgens de randen en de dop in de afbijt gezet. Daarna heel veel schuren en als laatste heel veel polijsten. En even voor de foto in elkaar gezet( zonder kit ). Zie foto's De rand half in de afbijt: vervolgens de dop in de afbijt: En heel veel later op het eind van de dag na veel schuren en polijsten het eindresultaat: En nu nog maar 2 te gaan pufffffffffffff ! |
|
||||
|
||||
netjes hoor, suc6 met de rest van de wielen
|
|
||||
|
||||
Ik ken het duurt ff, maar resultaat mag er zijn
|
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit. En een dag per velg is geen slechte score lijkt mij.
|
||||
|
||||
ziet er cool uit!
maar waarom heb je de rand voor de helft in de afbijt gezet en niet helemaal?
|
||||
|
||||
denk dat die het verschil wou zien tussen rand gepolijst zonder blanke lak en gepolijste rand met blanke lak.
maar velgen zien er netjes uit hoor. |
|
||||
|
||||
Quote:
Klopt ik wilde het verschil hier tussen zien en ik vind het makkelijker en fijner om het in verschillende etappes te doen.Vooral met het schuren in verschillende korrels is dit makkelijker om overzicht te houden. @ Jurgen.Het is in een dag te doen per velg.Ik doe ongeveer een uurtje of 6 over 1 rand en 1 dop te schuren en te polijsten. (als ik dit zelf zo lees ben ik extra blij als ze klaar zijn.Vier dagen werk op een set velgen) Maar ja wie mooi wil zijn moet pijn lijden. thx voor jullie reacties.Het geeft me weer goeie moet om aan de laatste 2 te beginnen volgend weekend. |
|
||||
|
||||
Suucces resultaat mag er wezen!
|
|
||||
|
||||
Hey Marco ziet er goed uit man !!
Je gaat me nu toch niet inhalen he ?
|
||||
|
||||
hee marco, 26 maart zitten ze er onder aangezien je de turbo's verkocht hebt? kom ik ze dan wel even bewonderen, want ik ben ook van der partij met mn broertje (kun jij je strip weer even bewonderen )
|
|
||||
|
||||
Quote:
Dit is ook gelijk de reden waarom ik er vaart achter zet,maar of het gaat lukken is nog maar de vraag doe wel mijn uiterste best in ieder geval. Zoals hierboven te lezen heb ik nog wat andere belangrijke dingen te regelen buiten mijn hobby. Even offtopic : heb je de strips binnen en zitten ze er al op Sander ? @ Jasper doe mijn best maar t zal niet lukken denk ik. Wederom iedereen bedankt voor de reacties geeft me weer nieuwe moed ! |
|
||||
|
||||
Nou doe maar rustig aan hoor doe ik ook Ze worden iig Super dik !
moet nog steeds 1 hart schuren zal zo eens kijken of arjan nog tijd gevonden heeft voor mij
|
||||
|
||||
Quote:
Ik begin vandaag en velg 3 Jasper.Hoe staat het ondertussen in kampen ? |
|
||||
|
||||
hahaha
Arjan had ff iets anders tussendoor ,maar alst goed is is hij gisteren verder gegaan met wiel nummer 2 Succes vandaag
|
||||
|
||||
Het gaat erom spannen dan !
Nog meer motivatie om vandaag lekker aan de gang te gaan. update 10.00 uur gestart 10.45 alle boutjes los en verwijderd 10.50 rand losgeklopt van de velg 10.55 velgrand in de afbijt gezet nr 3 here we come Spanned he ! |
|
||||
|
||||
hahaha en ik zit machteloos toe te kijken
Laten we het er maar op houden dat die van mij groter zijn en dus meer werk in zit
|
||||
|
||||
deze jongen is al klaar...
|
||||
|
||||
maar jij bent eerder begonnen das niet eerlijk !
|
||||
|
||||
Update speciaal voor Jasper.
12.27 uur van velg 2 ook even de achterkant geschuurd omdat deze ook zichbaar zijn met de Dunlop 195-40-16 erop. Van velg 3 enkel de rand nog in de afbijt en nog niet kunnen schuren tot op heden. Dus je hebt weer wat meer tijd want ik nu nu eerst even lunchen. Misschien verzacht dit de pijn een beetje ha ha wordt vervolgd !!!!!!!!!!! |
|
||||
|
||||
Badankt he !
maar wij willen foto's zien hahaha ! Succes nog vandaag