|
||||
|
||||
Bandenvraag T3 bus....
Hallo beste mensjes...
ff een vraag...aangezien de camper onder handen wordt genomen over 2 maandjes ben ik op zoek naar alle spulletjes.. De bandenvraag:..standaard ligt er onder een T3 185-75/14... Nou ben ik op zoek naar 2 banden(nwe) die geleverd zijn voor de caravelle en andere luxe uitvoeringen...naar mijn weten zijn die 205-70/14... Het probleem is dat die wel leverbaar zijn voor auto's maar niet voor bussen...Camper weegt leeg bijna 1800 kilo en wil voor de zekerheid wel busbanden die dit gewicht kunnen dragen.. Heb al flink rondgebeld en gezocht maar heb ze nog niet gevonden.. wie o wie weet iets of kan me helpen.. bij voorbaat dank veewee vrienden!!! grtz...Vic..
|
||||
|
||||
niemand????
|
||||
|
||||
stuur Area-51 een PM : die kan soms wel eens aan banden komen die moeilijk leverbaar zijn
|
|
||||
|
||||
Thankx Gert...ga ik ff proberen..
|
||||
|
||||
hee bruders...
de 205/70/14 is er wel in versterkte uitvoering. Semprit 70 euro per stuk. Let op is een R codering dus tot 170 km per uur. Ik kan ze eventueel ook opleggen en balanceren voor je. Laat maar horen. Bandenservice_ede@chello.nl