|
|||
|
|||
[gevr] schokbrekers golf mk1 voor
wie o wie heeft er nog twee liggen???
mijn eisen. 6 cm verlaging, mag met en zonder veer. liefst merk. voor mk1 gti laat maar eens horen wat jullie hebben. wordt helemaal gek van mn oude schokbrekers mark |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb hier nog gasgevulde veerpoten staan met veren enzo op, volledig compleet dus. Ze komen van men gti af. Ik doe ze wel alleen in zijn geheel weg (alle 4 tegelijk). Verlaging is +-5cm. Ik vond persoonlijk dat ze zeer aangenaam reden, maar wegens geld tekort voor meer nuttige dingen (lees laspost), mogen ze weg. Ze zijn 1 jaar oud. Nieuwprijs = +-500€ Last edited by Roundup : 11-01-2006 at 13:25. |
|
|||
|
|||
hmmmm,
ik zelf ook beetje krap bij kas, helaas. student he. maar wat moet je er voor hebben dan? en welk is het? m Last edited by markmeenhuis : 15-01-2006 at 23:20. |
|
|||
|
|||
upieeee
|
|
|||
|
|||
schop
|
|
|||
|
|||
schop
iemand weleens ervaring gehad met 6cm verlaging en rotte schokkebrekers? WAT EEN KUTZOOOOI!! |
|
|||
|
|||
up.
nog anderhalf maand tot de APK |
|
||||
|
||||
Hej Mark,
Ik heb nog 2 schokdempers staan incl 6cm verlagings veren, ik durf alleen niet te zeggen of ze onder een Gti vandaan komen.
|
|||
|
|||
he henk,
Zijn toch wel verkorte schokbrekers? en wel merk? Ik zou toch eventueel de binnenstedemper over kunnen zetten? ik meen zoiets een keer gezien te hebben hier op het forum. o ja en de prijs natuurlijk |
|
||||
|
||||
Hoi,
Ik heb 2 sportdemperpatronen liggen met nieuwe veren, 6 cm verlaging. Schokdempers zijn 1 jaar oud, uiteraard de verkorte uitvoeringen en de veren zijn nieuw. Mag samen weg voor € 125,-. Merk dempers KYB en veren zijn van mijn eigen huismerk.