|
||||
|
||||
G60 spatschermen (links en rechts).
Ik zoek 2 spatschermen van een G60.
De rand in de wielkast mag niet omgerold zijn en geen roest vertonen. Verder moet er niet al teveel schade aan zitten, denk aan deuken. Krassen mogen wel. Ook de kleur is geen enkel probleem. Wie o wie! |
|
||||
|
||||
Quote:
Aan de buiten schermen kan ik je helaas niet helpen.Wel heb ik nog twee binnenschermen van een golf g-60 hier in de schuur hangen.Deze mogen gratis worden afgehaald in tilburg. Bij interesse stuur me maar een pm. Suc 6 met de buitenschermen |
|
||||
|
||||
Bedank, maar ik zoek alleen de buitenschermen. Maar ik heb inmiddels ook begrepen dat die G60 schermen een hap uit de boog hebben.
Zoals hier te zien. Ik wil namelijk geen gebruik gaan maken van die kunststof lijstensets. Maar als er idd bij alle G60 schermen zo'n hap zit, dan heb ik niks aan deze schermen. Weet iemand dat? |
|
||||
|
||||
Alle G60 schermen hebben zo'n hap, dat is ook de reden dat je daarmee lager/breder kunt, Je moet dan wel de lijsten erop hebben..Die zijn namelijk ook breder
|
||||
|
||||
Mocht je nog normale schermen nodis hebben ik heb nog eens etje voor je liggen
|
|
||||
|
||||
Bedankt, ik moet dus normale schermen hebben, omdat ik zonder lijsten ga rijden. Pedaalemmer, bedankt, maar ik had al 2 normale schermen thuis liggen, dus daar ga ik verder mee!
Topic Closed, probleem opgelost! |