|
|||
|
|||
gele koplampen
volgens mij eerder over gesproken in een ander topic, maar is er nou gele koplamp spray ofniet? of gele folie voor over de koplampen?
heb er wel interesse in... |
|
||||
|
||||
Gele folie kun je wel aankomen. Alleen zul je dat ieder jaar voor de APK moeten verwijderen. Dit spul kun je bij Truckshops (lees vrachtwagens, en geen pick-ups) wel kopen. Veel chauffeurs maken hun mistlampen er geel mee.
Mail anders eens naar www.truckers-paradise.nl, die zullen dat zeer ws wel hebben. Of anders Sjaak Kentie (www.kentietruckspecials.com) wel !! Succes Grtz.......... LRR
|
||||
|
||||
Gele lampen kan je op een aantal manieren verkrijgen:
Bas verkoopt gele H4 lampen (met een geel bol glaasje over de halogeen lamp), waarmee je goed en geel licht krijgt. Door de reflectie lijkt het lampenglas ook erg geel Bij de dealert kan je vast wel gele lampen kopen. (zo zijn er ook gele mistlampen te koop, direct ab-dealer) Op meetings/treffen in Duitsland (bijv Alles VW in Osnabruck) staat meestal een gast die de lampen open maakt, van binnen het glas geel spuit en weer sealt. Zonder TUV, maar wat kan jou dat bommen En je kunt vast ook zelf gaan hobbien, maar als het alleen om het licht gaat: lekker gele H4-tjes kopen (ook ab-dealer leverbaar, tenminste: 3 jaar terug nog wel). Gaat t om de looks? Probeer eens wat anders
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Nog net herkenbaar: geel bolletje (niet zo heel geel vanaf deze hoek)
gele mistlampen (glas is gewoon wit volgens mij) gele koplampen: Hier zitten dan wel duplo's in (geen H4), maar toch: effect is duidelijk:
Last edited by sjampoo : 02-01-2006 at 16:35. |
|
||||
|
||||
zouden deze krengen niet passend te maken zijn ?? frankrijk zie je ze veel namelijk
|
||||
|
||||
DIe lampen zijn volgens mij kleiner als van n golf 1
|
||||
|
||||
mijne met dubmodder... ziet er cool uit met geel! |
|
||||
|
||||
Hallo:
Als je perce gele lampen wilt hebben: 823 941 663 A - Koplampunit dimlicht, alleen voor rechtsverkeer, geel licht
|
|
|||
|
|||
dat is dan voor links en rechts of?
EDIT: nog niet wakker, links en rechts is gelijk... en prijzen? |
|
||||
|
||||
Artikel is vervallen volgens de bijbel, zou zeggen ebay. de proberen of tijdens meetings...
misschien aftermarket nog wel leverbaar
|
|||
|
|||
http://www.luminicsbulbs.com/jdm_yellow.php
wil je de beste gele koplamp pitten dan is luminics jdm yellow het mooiste en beste gele licht, zijn volgens mij in nederland niet te koop. ik heb ze ook in mijn golf 4 zijn in alle maten verkrijgbaar. |
|
|||
|
|||
ben inmiddels voorzien, bas nog bedankt he! gelel bulbs zijn het geworden!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Is inderdaad de makkelijkste oplossing.........heb ook nog wel een stuk of 6 van die H4 met gele bol liggen. Straks in de Rooster (???? ). @gerkenator: schijnen die lampen in je 4-er echt mooi geel ?? Grtz............ LRR
|
|||
|
|||
ja met lichten aan lijkt het wel een beetje op die bmw lampen hierboven op een foto
|
|
|||
|
|||
maak eens een fotootje? die gele laag ziet er maar licht en dun uit eigenlijk, vandaar!
|
|
|||
|
|||
sorry die betreffende auto waar ik die gele pitten in had zitten die heb ik paar weken terug total loss gereden, maar ik wil ze weer in deze golf hebben.
maar moet ergens wel een foto hebben al is die wel onduidelijk, zal hem morgen posten. |
|
||||
|
||||
Quote:
heb jij ze via die site besteld .. of ergens bij een bedrijf hier in nederland?? zoek namelijk h7 gele pitten
|
|||
|
|||
Quote:
ja via die site ja ze hebben alle maten h1 h7 h3 h4 en alles wat er tussen in zit.ik had er h1 en h7 in en dat leek heel mooi en luxe maar toch had je goed zicht op weg. je kunt hier in nederland ook wel gold kopen maar daar zit blauw geel en wit licht in en dat vind ik veel goedkoper en minder mooi staan., zal zien of ik nog een foto heb. |
|
||||
|
||||
Quote:
show eens je gele lichtjes mel! |