|
||||
|
||||
Wie doet er aan Radiografisch bestuurbare auto`s?
|
||||
|
||||
das vet!
|
|
||||
|
||||
dat is wel heel erg vet zeg!!!!!
|
||||
|
||||
zal hem meteen mailen!!
thanx |
|
||||
|
||||
Zal de mijne is een keer fotograferen.... een type 4 die zo laag ligt dat het airrrr lijkt en hele dikke wielen er onder...
Maar zo'n type 1 is natuurlijk ook wel wat.
|
||||
|
||||
Zo te zien past ie niet op het onderstel van mijn Quattro A4 !! Was ook wel tof geweest........een Golf 1 Syncro
Grtz............ LRR
|
|||
|
|||
ik heb er al eentje, maar niet zo groot hoor 1:18 of zo
Last edited by fire and ice vr6 : 02-01-2006 at 11:39. |
|
||||
|
||||
heb hem gemaild voor de maten.
moet natuurlijk wel passen......op mijn serpent impulse wielbasis lijkt me wat klein maar we zien wel |
|
|||
|
|||
Hier nog een foto van m'n golf 1
hier een betere foto, heb ik even geleend. Maar zo ziet die van mij er ook uit.
Last edited by fire and ice vr6 : 02-01-2006 at 22:28. |
|
||||
|
||||
Quote:
heeee is dat er geen 1 die alleen rechts achteruitgaat en natuurlijk wel links en rechts vooruit?? |
|
|||
|
|||
Hij wil vooruit, achteruit en naar links en rechts
|
||||
|
||||
Quote:
whahah ja dat begrijp ik maar ik heb er zo 1 gehad(in het zwart) die alleen maar een bocht naar rechts maakt als je achteruit gaat. was standaard en zie je wel vaker |
|
|||
|
|||
Zo 1 stond laatst ook nog op marktplaats
|
||||
|
||||
heb net mail terug gehad:
wielbasis:210mm lengte kap:330mm breedte kap:170mm dit word dus niets op een 1:10 auto(zal wel 1:12/18 zijn) |
|
||||
|
||||
iets voor op een tamiya m chassis. kap ziet er best slecht uit. in ieder geval voor 35 euro. koop wel een nieuwe 35,- is dan alleen geen golf 1.
|
||||
|
||||
er staat toch 50 euro??? en kap ziet er volgens mij best goed uit...
|
||||
|
||||
Quote:
jaaaa maar voor 30/35 euro heb je dus een nieuwe body die je nog in elk gewenste kleuren combo kan spuiten als je deze toch wilt,gewoon ergens in doen met een hoop remmenreiniger,goed schudden en als het goed is kun je hem dan opnieuw spuiten |
|
||||
|
||||
volgens mij heeft ie op een brandstofauto gezeten kijk maar naar dat gat aan de zijkant is van een uitlaat.
ps ik heb een lichtgetunede tamiya electro met verschillende kappen
|
||||
|
||||
electro....moehaha..benzine is wat we willen verbranden
|
|
||||
|
||||
idd, brandstof is gaaf maar soms
ben nu op zoek naar wat elektro spul voor erbij. misschien dat het model ooit in herproductie wordt genomen, net zoals sommige modellen op dit moment. ps. dat gat is de stip van de i, kamei. lijkt wel zo op een gat.
"I Only Support Gay Marriage If Both Chicks are Hot" Last edited by levis : 02-01-2006 at 19:13. |